Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Filmik z mojego czesania ;) i sesja,sesja,sesja ;)

25.11.2013


25.11.2013.- cześć wszystkim :*
ja to dzisiaj grzeczny byłem ;) bo wyobraźcie sobie, mamusie od kilku dni boli rączka... chyba jestem już dużym i ciężkim chłopczykiem, bo mamusia za bardzo obciążyła sobie rączkę ;) więc starałem się być grzecznym ;) ale mamusia i tatuś mówią,że ja zawsze jestem grzeczny ;) nawet jak się denerwuję,ale wierze im,że tak jest ;)

Dzisiaj była u mnie ciocia Gosia i ćwiczyła ze mną ;) no starałem się... ;)






A jakie ciocia sprzęty przyniosła ;) taaaaką rurę,która jest oklejona różnymi materiałami, przez co poznaje rączkami różne kształty ,wiecie? ;)
A ten super bociek to dostałem od cioci Iwonki i wuja Leszka,wiecie jaki on jest super ;) na jakimś szydełku zrobiony chyba,w kolorki idealne dla mnie ;)
a w stópkach sa dzwoneczki i robią dzyn,dzyn :)






no i mogłem nawet włożyć rączkę do tej rury ;) taaaaką wielką rękę miałem, prawie jak tatuś ;)





Później to ćwiczyłem na macie :) obracałem się na boczki,a jak byłem na brzuszku to starałem się wykombinować "podnoszenie" ;) i tak wykombinowałem,że lufa mamusi nie nadążyła ;) Udało się ;) i ten LUK prosto do lufy ;)







No to tyle z dzisiejszych fotek ;) ale wczoraj też była sesja ;) a że wam nie pokazałem to włalaaaaaaa :) chyba tak to się mówi ;)









Tutaj z moim robaczkiem ;)






A wrzucę też i filmik,który wczoraj zapomniałem tutaj pokazać ;)
Moje ulubione czesanie ;)








No dzisiaj to poszalałem tyyyyle tego Wam pokazałem  :) ale ja Was przecież tak lubie :* buuuuzia ,no i wiecie :*


2 komentarze:

  1. No można Cię po prostu schrupać Cukiereczku ;* Muuuua , dziubasek w noseczek od Ciotki klotki Sabinku musi być ;) :*:*:*

    OdpowiedzUsuń