Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Mój aktywny dzionek ;) i mój pierwszy "pstryk" ;)

27.03.2014


27.03.2014. cześć kochani :*
Ale dzisiaj miałem aktywny dzionek :) tak pięknie słonko świeciło, więc jakoś dałem radę ;) 
Najpierw to przyjechała ciocia Kamila, więc poćwiczyłem w moich szorcikach :D
Główka nawet poszła w górę !! :D  













Nie uwierzycie co się dzisiaj stało :D Jak tak sobie ćwiczyłem cyknąłem fotkę :D sam, samiusi :D stópką :D :D :D taaaaadaaam :D





Później po mini drzemeczce przyjechała ciocia Ada :) Pokazywała mi bajeczki i jako Masterchef robiłem dzisiaj fasolki :D Według przepisu to mieszałem, mieszałem i wybierałem niektóre fasoleczki ;) :D
Miałem do tego założone moje super okularki ;) bo mam je nosić właśnie głównie przy takich ćwiczeniach ;) nie mogę ich nosić non stop, wiecie ;) ?
Ciocia Ada była ze mnie znowu dumna i znowu napisała w moim dzienniczku pochwałę :) juuuupi :D











Na sam koniec to była ciocia Sonia ;) dzisiaj to przyjechała z dziewczęńską rękawiczką ;) i "majstrowała" przy mojej buzi, co by rozluźnić wszystko co trzeba ;) 






Ale te moje superaśne komóreczki miały dzisiaj pole do popisu :D
A później to tulaski, buziaki i tulaski... :D :*
Ja ściskam Was mocno :* buuuzia :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*







10 komentarzy:

  1. ale jesteś dzielny mały zuch!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne okularki aniołku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie, dobrze ze to przeziebienie odpuscilo. A te okularki - super!!!! Duzo zdrowka :)

    mukomama

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym się tymi fasolkami pobawiła,, oczywiście z Tobą
    Miłych snow Dawidku
    Ciocia Ewa z krakowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Główke podnosisz pierwsza klasa!! :) A te okularki- bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O zesz Ty:-) no wymiatasz maluchu w tych okularach:-* ciocia sie napatrzec nie moze! Spij dobrze robalku! Buziakow moc przesylam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawidku, a może nagrałbys tez jakiś filmik, albo poprosił mamę? :) Zdjęcia nie oddają tego wszystkiego, a na pewno robisz super postępy, fajnie byłoby popatrzeć tak bardziej "na żywo"?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAJ DAWIDKU -JESTEM Z CIEBIE DUMNA ROBISZ CIDZIENNIE NOWE POSTEPY -JAK BY CI TEN WIRUS NIE PRZESZKODZIŁ ,JESTEM PEWNA ZE JUZ BYS BYŁ O WIELE W LEPSZEJ FORMIE -BO PRAWIE TRZY TYGODNIE BYŁES CHORY ,TO BARDZO DŁUGO -ALE WIEZE ZE TY TO WSZYSTKO NADGONISZ BO JESTES DZIELNY,KOCHAM CIE MOJE SŁONECZKO ,ZYCZE CI ZDRÓWKA I POZDRAWIAM TWOICH CUDOWNYCH RODZICÓW PAPA CAŁUJE CIE MOCNO

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Królewiczu, główka pięknie w górze. A w tych okularkach wyglądasz nieziemsko, że chętnie bym Cię wytulaskowała. Buziolki :*

    OdpowiedzUsuń