Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Piętnasty dzień choróbki :/

17.03.2014


17.03.2014. cześć kochani :*
Chyba nie obrazicie się jak dzisiaj krótko i na temat? ;)
Ja jeszcze mam ten kaszelek,choć to taki kaszelek co próbuje odkrząknąć to co mi tam w środku gra... więc podkaszluje sobie, ale na kilka różnych sposobów, bo nie wiem, który będzie skuteczny ;)
Mamusia dzisiaj z katarkiem, więc zabrała go ode mnie ;) 
więc walczymy razem :)
Ale z rana mieliśmy trochę sił na sesyjkę ;)
Z pozdrowieniami i buziakami dla wszystkich :* :* :*












To ja szybciutko zmykam pod kołderkę :)
Trzymajcie kciuki za moje zdrówko i mamusi ;) Moje ćwiczonka i spacerki czekają ;) Buuuuuzia :* tuli licko w licko :*
No i wiecie :*




7 komentarzy:

  1. Widac po Twoich słodziasznych minkach że już jest lepiej. Bardzo to cieszy. Dużo zdrówka dla Ciebie i mamusi. Będzie coraz lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, jak do nas się uśmiechasz A Mamusi dużo zdrówka życzę
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany Słoniku widać już po twoich zdjęciach że jest już lepiej:) Bardzo się cieszę a teraz życzymy zdrówka Tobie i twojej Mamusi trzymajcie się do jutra <3

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHANY DAWIDKU CHCE ZEBYS JUZ BYŁ CAŁKIEM ZDROWIUTKI ,I TWOJA MAMUSIA TEZ ,ZYCZE WAM DUZO SIŁ I SZYBKIEGO POZBYCIA SIE TEJ PASKUDNEJ CHOROBY-A TATUSIA POZDRAWIAM I NIECH UNIKA WIRUSKÓW ,BO KTOS W RODZINIE MUSI BYC ZDROWY -CAŁUJE WAS MOCNO PA PA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne minki robisz, chyba już Ci troszkę lepiej. Zdróweczka dla Ciebie i dla Twojej Mamusi :*

    OdpowiedzUsuń