Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

No i niedzielka ;)

23.03.2014


23.03.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj niedziela, więc co mogę Wam napisać ;)
Bączka w sumie nie ma ;) ale cosik czasami się wkurzam, no i nie bardzo wiemy dlaczego :/ ale muszę jakoś to ogarnąć...
U mnie tradycyjnie do południa tulaski :D a potem obiadek u dziadków ;)
Słonka dzisiaj u nas nie było, więc spacerek będzie na mnie czekał ;)
No nic, mamusia ubrała i poszliśmy na obiadek ;) Zaczynam w końcu jeść łyżeczką, więc wiecie ogarniam,ogarniam ;) 
















Od jutra znowu będę miał dziennie ćwiczonka ;) więc wiecie...
komóreczki oszaleją :D :D :D
Trzymajcie kciuki za zdrówko, za moje ćwiczonka, zresztą Wy sami wiecie ;)
Ja ściskam dużo mocno :* Buuuuzia :* Tuli licko w licko :*
No i wiecie :*








4 komentarze:

  1. Witaj myszko :* Śliczne masz dzisiaj foteczki. Nie wkurzaj się już pewnie przesilenie wiosenne cię dopadło. Teraz śpij słodko Tygrysku .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zajawka i dobrze się chowa.wcześniaków ale z ptaszkiem Oki?laski będą pukac po nocy.daj zajawka jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj sie jutro Dawidku na tych ćwiczonkach, niech komóreczki trochę poszaleją sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie jesz Dawidku.
    Trzymam kciuki za zdrówko i ćwiczonka. Buziole :*

    OdpowiedzUsuń