Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje ćwiczonka, sesyjka i migocące dzwoneczki ;)

25.03.2014


25.03.2014. cześć kochani :*
Z rana to ja leniuchowałem troszeczkę na leżaczku ;) a mamusia nie potrafiła się powstrzymać i.... ;) a ja pozowałem :D Elmo nawet dołączył ;)
Mamcia poszalała :D
















Dzisiaj też to już ćwiczyłem, wiecie? ;) 
Najpierw ciocia Marta do mnie przyjechała :) ale ona mi śpiewała :) nawet byłem na jej kolankach ;) i wiecie co Wam powiem? ;)
Jak mamusia z ciocią się spotkają to czasami mają takie pomysły... dzisiaj moje loczki zamieniły na blond fryzurkę :D
A co do moich loczków ;) to mamusia z tatusiem żartują, że moje komóreczki to sobie na serio wzięły szaleństwa w główce, bo i zahaczyły o moje włoski :D pokręciły je jak tylko się dało :D ale się porobiło :D








Po obiadku to miałem ćwiczonka z ciocią Agatą, oglądałem bajeczki i takie nowe świecące, migające dzwoneczki :) ale one kolorki zmieniają!!! :D ;)
Ciocia to zawsze coś nowego wymyśli ;)











No a oprócz tego... zgadnijcie??? :D
Tulaski, tulaski, tulaski :D :D :D
Achhh ja to tak lubię ;) 
Ściskam Was mocno dużo :) Buuuzia, tuli tuli licko w licko :*
No i wiecie :*







3 komentarze:

  1. A kto to puszcza oczko do cioci <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To miałeś dzisiaj bardzo pracowity dzionek Dawidku i bardzo dobrze,, trzeba pozwalać tym komórkom poszaleć.
    Zdjęcia lux, jak zwykle. Twoja mamusia to prawdziwa artystka.
    Pozdrawiam i ślę buziaczki z Krakowa.
    Aha i oczywiście o rozmowie o Tobie z Bozia codziennie pamiętam - nauczyłeś mnie od nowa dobrej modlitwy- dziękuję

    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnego kolegę miałeś przy sobie ;)
    Ale masz śliczne, niebieskie oczka.
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń