Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

A ja mam okularki ;) lalalalala.... ;)

26.03.2014


26.03.2014. cześć kochani :*
Widzicie? :D Widzicie? :D mam okularki !!! :D








Ale wszystko się zmienia :) Jakoś tak dziwnie, muszę przyzwyczaić się i ogarnąć to wszystko ;)
Dzisiaj mieliśmy taki troszkę dzień wycieczkowy po mieście ;)
Mamusia musiała pojeździć po jakiś urzędach z jakimiś papierkami, skomplikowane to jak dla mnie ;)
Więc tatuś był szoferem, a my z mamusią z tyłu brygada wycieczkowa :D
Jak bym potrafił to bym śpiewał : "....panie szofer gazu,panie szofer gazu..." :D :D :D
Odwiedziliśmy też moje ciocie- Basię i Krysię, które kiedyś pracowały z mamusią :) ale mnie wyściskały ;) :* znowu je kiedyś odwiedzę ;)
No a potem już najważniejsze pojechaliśmy po moje okularki do wujka Mateusza z Optical Serwis :) Najpierw przymierzałem opraweczki, a potem wujo zrobił mi takie specjalne szybki ;) ponoć mam lepiej widzieć ;) zobaczymy :)














Bozinka pewnie już wie, a ja pewnie kiedyś się dowiem ;)
Będę ćwiczył, a komóreczki może i w oczkach poszaleją :D Ja im tam bronić nie będę ;) :D
Ściskam Was mocno, buuuziaki :* tuli licko w licko :*
no i wiecie :*

Ps. Pozdrowienia dla wszystkich "okularników" :D :* 





7 komentarzy:

  1. śliczne masz te okularki Dawidku, pod kolor Twoich pięknych niebieskich oczków.
    Wiesz co, teraz w nich wyglądasz bardzo powaznie, nie jak jakiś tam dzidziuś, ale jak powazny młodzieniec Dawid.
    Pozdrawiam i mocno Cię całuję
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przecudownie w swoich wypasionych okularkach, są śliczne. Teraz na pewno będzie się lepiej oglądało bajeczki. Ściskamy mocno i całujemy. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawidku moje ty słoneczko najkochańsze!!! Tak pieknie wyglądasz w tych okularkach... Normalnie cudo.. Straszny z Ciebie przystojniak!!! # mam kciuki żeby ci w nich lepiej sie widziało i pracowało z tymi oczkami. ROzmowy z Bozią są co dzień. KOCHAMY CIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz aniołku w tych okularkach taki nasz przystojniaczek jesteś kochamy cię mocno buziaczki słodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM CIE MÓJ ULUBIENCU -SLICZNE MASZ OKULARKI -SUPER W NICH WYGLADASZ CAŁUJE CIE PA PA

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz w tych okularkach! Ślicznie jak zawsze:) Na pewno pomogą:)

    OdpowiedzUsuń