Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Wizyta TVN'u ;)

28.11.2013


28.11.2013. cześć kochani :*
nie chciałem mówić nikomu wcześniej,bo nie chciałem zapeszać ;)
Dzisiaj byli u mnie wujkowie z TVN :) rozmawiali z moją mamusią i tatusiem o mnie... achhh nawet nie pytajcie ile oni mieli stresu ;)
Dlatego prosimy o wyrozumiałość ;) :*
To był nasz pierwszy wywiad, ja tam wiecie leżałem sobie na tatusiu i tylko słuchałem co opowiadają...ale widziałem,że stresowali się i czasami jakoś tak głosik im się zmieniał ;) szczególnie mamusi ;) ale ona chyba tak już ma ;)
Ale w sumie to ja tam się nie dziwię,bo jeden z wujków to miał taką ogromną lufę !!! mówię Wam... ;) taką armatę ;) ale później słyszałem ,że to kamera się nazywa ;) takiej jeszcze nie widziałem ;)




Była z nami też moja ciocia Marta od muzykoterapii, miałem nawet taką mini sesję ;) co by pokazać wujkom jak to wygląda :) trochę ciocia też opowiedziała też o nas,o mnie... ;) :* dzięki ciociu :*
No a później wujkowie pojechali do mojego szpitalka porozmawiać z moim wujkiem profesorem i ciocią Grażynką,bo oni to też mnie dobrze znają :) :*
Jak tylko dowiem się kiedy będzie można coś zobaczyć obiecuje jak bum cyk cyk ,że Wam napiszę ;)





No a żeby nie było,że tak sobie leżałem i pachniałem ;) to później przyjechała do mnie ciocia rehabilitantka... no sami widzicie,jak trzeba to trzeba ;)






No to tyle na dzisiaj ;) ściskam Was mocno :) ..... no i wiecie :*



15 komentarzy:

  1. ach ta twoja mamusia, cudne te zdjęcia robi, no ale jak sie ma takiego modela to żadna lufa nie straszna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że twoja historia będzie naglosniona i zobaczę reportaż o Tobie skarbeczku. Super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy nadzieje,że nie padniemy z wrażenia jak zobaczymy siebie w tv :P

      Usuń
  3. kochany, mam nadzieję że jak ci wszyscy co myślą, że mamusia i tatuś to cię kaleką na siłę robią, by szumu wokół siebie narobić i coś tym zyskać, zobaczą w tv jak jest na naprawdę , jak wygląda wasze życie to usuną te niegrzecznie komentarze które powodują smutek i ból w serduszku mamy!!! A i że pomożesz w ten sposób innym rodziną które mają dzieci podobne do ciebie i nie potrafią znieść spojrzeń i pytań ludzi.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ty nas dobrze rozumiesz ciociu :*

      Usuń
    2. Nie rozumiem, kto może tak myśleć? Przecież to bezduszne by było. No ale tak, dużo ludzi w tej Polsce nie potrafi zrozumieć czegoś, co go nigdy nie spotkało. Trochę więcej wyrozumiałości LUDZIE! :( A Tobie Dawidku to tylko pozazdrościć, TVN to nie byle co, być ich bohaterem to prawdziwy zaszczyt. BRAWO!

      Usuń
  4. ja myślę ze takimi ludzmi po prostu nie warto się przejmować. naprawdę NIE WARTO! nic im nie udowadniać, nie zwracać uwagi na wpisy. czekamy na reportaż:) buziaczki słodziaczku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w teorii to my to wszystko wiemy ;) gorzej z praktyką :)

      Usuń
  5. Już się nie mogę doczekać kiedy Was zobaczę w TV. Bardzo fajnie, że jeszcze więcej ludzi się dowie o dzielnym Dawidku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no jesteście boscy cała wspaniała trojeczka!!! powinniśmy brać przykład z takich robaczków jak Wy ;))!!!!! Całuski dla Dawidka i moc uścisków od moich najmłodszych

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę że będę mogła zobaczyć Państwa w telewizji, już od dziś czekam z niecierpliwością! :) Pani Kasiu, synek jest wspaniały- nic Go nie odróżnia od innych dzieci! Jest tak samo słodki i uroczy- jedyne co to, to że, z tych małych cukiereczków jest o wiele silniejszy !! :) Jestem pełna szacunku dla Państwa że tak świetnie brniecie do przodu!! Oby tak dalej!! ;) całuski dla Dawidka:****

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wiadomość :) Cała Wasza trójeczka na pewno doskonale sobie poradziła:)
    Czekam z niecierpliwością na relację w TV z tej wizyty. Dawidku na pewno podbiłeś ich serducha, a jak sie w telewizji pokażesz to już cała Polska będzie Twoja :*
    Buziaki
    Ciocia Agata ( ta od zszywania słonia :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak to wyszło ;) stres był OGROMNY ;) a słonik jest idealny,cały czas krąży w ciągu dnia przy Dawidku ;) :* dziękujemy :*

      Usuń
  9. Dawidku masz wspaniałych rodziców wiem co to bol i cierpienie wspaniała rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń