Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje PLUM PLUM ;)

23.11.2013


23.11.2013.- cześć kochani :*
to ja :) dzisiaj chciałem Wam pokazać filmik , a na nim jaki jestem dzielny podczas plum plum ;)

Ja tam nawet lubię pluskać się, choć przez tą moją rureczkę w brzuszku nie pluskam się tak jak bym może chciał ;)
Tatuś myje mi buzinkę, a ja dzielnie staram się to jakoś ogarnąć ;) grunt to być czyściutkim ;)





Wiecie co... nie wiem jak, skąd tak, ale jest nas już razem ponad  40 000 cioć i wujków na FB ... ja tego trochę nie ogarniam, bo mamusia powiedziała, że to o wiele wiele więcej niż wszystkie moje paluszki ;) a wiecie ja z matematyki to średnio ;)
Strasznie się cieszymy, bo wiemy, mamy nadzieję, że choć kilkoro z Was przemyśli to i tamto.... to o czym tutaj piszemy ;) 

A żeby nie było,że sam filmik pokazuje to kilka zdjęć też mam dla Was :*







Buzinki,buzinki przytulaski licko w licko :* no i wiecie :*




6 komentarzy:

  1. o jaka brew podniesiona na zdjęciu, cudowna :*
    w ogóle jestes najcudowniejszy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak slodko :-) slicznie dajesz sobie pysio umyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czysty buziaczek to szczęśliwy buziaczek :) a jaką masz piękną bluzeczkę.. ze snoopie'm :D
    Cieplutkiego i przyjemnego snu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiemy wiemy :* i Ty też wiesz kochany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ty dzielny! mój synek chyba by oszalał gdyby mu tak ktoś wodą w pyszczek pluskał! jak tatuś Tobie ;P

    OdpowiedzUsuń