Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje 2 urodzinki :) :) :) lalalalala... ;)

24.05.2014


24.05.2014. cześć kochani :* :* :*
Tak tak :) :) :) dzisiaj skończyłem 2 latka :D ;)
Do tego jeszcze spędziłem taki cudowny dzień z moją rodzinką i przyjaciółmi :* :* :*
Opowiem troszeczkę, no i pokaże ;)
Oczywiście byli ze mną moi przyjaciele... Tygrysek i Elmo :)






Oni byli nawet w takiej wersji mini na moim torciku... no mówię Wam!!! :D
Taki numer mi wywinęli :D ;)
Torcik był smaczny z malinkami i śmietanką ;) mmmmmmm.... ;)
Dziękuję cioci Halince za tak śliczny torcik :* który mi podarowała urodzinkowo :* :* :*
Wszyscy też zaśpiewali mi taka piosenkę .... STO LAT, STO LAT !!!!
Ale głośno było, ale wesoło ;) :*
Potem to zdmuchiwałem taki świeczuszkę z torcika ;) No dobra... mamusia mi pomogła :D ;)















Było tyyyyle dzieci, biegały po trawce , ja to tylko sobie obserwowałem ;)
One rysowały mi też takie różne rysunki... specjalnie dla mnie :D
Ojjjj było wesoło i głośno ;) ale jak ja nie mogę, to niech inni poszaleją ;)
Wytulaskowałem się ze wszystkimi, że nawet sobie nie wyobrażacie :D
A pogodę to miałem superkową :D na początku było baaardzo ciepło,a słoneczko tak grzało,że musiałem się schować do cienia ;)
Ale później to przyszły chmurki, wiaterek rozwiał je jakoś tak, że później było tak fajnie relaksikowo :D a deszczyk z nieba dopiero spadł jak wchodziłem do domku :D No aniołki u góry się sprawiły ;) :D


















No już późno, więc ściskam Was jeszcze urodzinkowo :*
Buuuuziaki :* Tuli licko w licko :* No i wiecie.. ;)









10 komentarzy:

  1. Ale dużo gości :)
    Dużo zdrówka, Dawidku!

    OdpowiedzUsuń
  2. DAWIDKU SLICZNIE SPEDZIŁES TE TWOJE URODZINKI,POGODA DOPISAŁA -BYŁO DUZO DZIECIACZKÓW ORAZ RODZINKA I ZNAJOMI,BARDZO MI SIE PODOBA TO WSPÓLNE ZDJECIE-A TORCIK NAPEWNO BYŁ SMACZNY MIAM MIAM,BADZ ZDROWIUTKI A NIEDŁUGO BEDZIESZ ROZRABIAŁ TAK JAK TE TWOJE KOLEZANKI I KOLEDZY PA PA CAŁUJE CIE MOCNO DOBREJ NOCKI WAM ZYCZE ,CODZIENNIE O TOBIE ROZMAWIAM ......WIESZ.

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochany Imprezka w pełni udana Pogoda piękna goście dopisali nic tylko się cieszyć razem z Tobą <3 Powiem Ci że torcik to wymiata normalnie nie mam słów by opisać jaki piękny pomysł pewnie Mamusi Twojej Kochanej :) Tyle wrażeń w jeden dzień że teraz już pewnie odpoczywasz Śpij smacznie i jeszcze raz Życzymy Ci dużo dużo Zdrówka Tygrysku

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat 100 lat niech żyje Dawidek nam

    OdpowiedzUsuń
  5. Drodzy rodzice Dawidka- jesteście przewspaniali! Bije od Was takie ciepło i dobro... Podziwiam Was w każdym calu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały bohaterze :-) rośnij duży, komóreczki niech szaleją, zdrówka niech przybywa i wierzę w Ciebie Kochany, że jeszcze nas wszystkich zaskoczysz bo robisz piękne postępy. Jestem z Tobą od pół roku i nic nie cieszy mnie tak bardzo jak twój blog i relacje na facebooku. Masz wspaniałych rodziców, którzy Cię kochają całym serduszkiem i niechaj tak będzie zawsze :-) Życzę całej Waszej rodzince jeszcze więcej miłości, wytrwałości oraz wszystkiego dobrego. Pozdrawiamy : Nathanek, Emilia i Damian :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. zaglądnij na mój blog http://jasna0.blox.pl/2014/05/Dzien-wyborow.html tam jest mała niespodzianka dla Ciebie
    Oczywiście, że świeczki na Twoim torcie też zapaliłam Pozdrawiam i całuję
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  8. 100lat kochany tygrysku:) torcik cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny tort :) Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  10. DUŻO ZDRÓWKA I MIŁOŚCI ŚLICZNY DAWIDKU :) jak Ty ładnie patrzysz na mamusie na tej fotce zaraz po dmuchaniu torcika :) cmokamy Cie mocno śliczności nasze <3

    OdpowiedzUsuń