Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Mój taaaaaki aktywny dzionek ;)

28.05.2014



28.05.2014. cześć kochani :* 
To ja :D Aktywny Dwulatek :D ;)
Dzisiaj to tak serio serio miałem aktywny dzionek ;) No czasami tak mam ;)
Z samego rana przyjechała ciocia Kamila, więc były ćwiczonka na kocyku w szorcikach ;) No nie jest łatwe,ale moje komóreczki muszą wiedzieć co mają dobrze robić ;) Chyba Wam jeszcze nie pisałem.... trochę zakręcony jestem ;)
Że tych komóreczek wskoczyło do mnie całe 26milionów... nie mam tyle paluszków, ponoć dużo ;) :D















Jak już sobie troszkę odpocząłem przyjechała ciocia Ada ;)
Pooglądałem bajeczki i .... ciąg dalszy Masterchefa :D :D :D
Dzisiaj uczyłem się cukiernictwa ;) Mieszałem cukier :D ;) fajnie było ;)
Nawet moje stópki mieszały ;) mamusia powiedziała, że pewnie ciasteczka byłyby smaczniejsze po takim mieszaniu ;) nie wiem, nie sprawdzałem, wierze jej na słowo ;) ;) ;)


















A żebyście sobie nie myśleli,że to już koniec moich dzisiejszych przygód to po obiadku przyjechała do mnie ciocia Marta ;) 
No i zabrała mnie na kolanka... i zaczął się koncert ;)
Mamusia jak to ona lufą atakowała ;) nawet z ukrycia,czyli z balkoniku zrobiła cyk cyk ;) jak uczyłem ciocie ziewać ;) albo śpiewać :D jak kto woli ;)











No a potem to już zasnąłem jak dziecko ;) a jak się obudziłem... to co Tygryski, Misie i Dawidzie lubią najbardziej ??? :D Tulaski :) Z mamusią ;)







Ściskam wszystkim mocno,mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* 
No i wiecie :*




2 komentarze:

  1. KOCHANY JESTES ,ROBISZ DAWIDKU WIELKIE POSTEPY ,I TAK TRZYMAJ -DOBREJ NOCKI PA PA CAŁUJE

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawidku jesteś wielkim wojownikiem i wierzę w to że zaskoczysz wszystkich swoimi postępami jeszcze będziesz biegał, śmiał się i z tatusiem w piłkę grał , a z mamusią ciasteczka upieczesz :) modlę się o twoje zdrówko. Pozdrawiam Ciebie i Twoich cudownych rodziców <3

    OdpowiedzUsuń