Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Takie tam czwartkowe ćwiczonka ;)

8.05.2014


08.05.2014. cześć kochani :*
Już w skrócie opowiadam co porabiałem ;)
Z rana to ćwiczyłem z ciocią Kamilą...wiecie w szorcikach ;) więc jak wiecie to wcale nie było proste ;) 










Ale za to później zasłużony odpoczynek i sjesta :)
Mamusia jak to ona zaatakowała lufą ;) ale już dawno tego nie robiła :D
 Niedługo potem była u mnie druga ciocia, Sonia ;) tak się porobiło, że na koniec zasnąłem :D
















Później to obiadek, tulaski przytulaski i cmokaski :) :*
 Przypominam o mojej akcji urodzinkowej :) 
Szczegóły na moim plakaciku z "Dwójeczką" ;), no i na wydarzeniu Drugie Urodzinki Dawidka :)
Dziękuję każdemu za chęci pomocy :* I tym, którzy "zapalają świeczuszkę na torciku", czyli wpłacają 5zł ;) , tym którzy podarowali na moje aukcje fanciki :* I tym którzy tak pięknie je licytują :* :* :* <3






Buuuuzia dla Was wszystkich :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*




0 komentarze:

Prześlij komentarz