Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Taka tam niedziela ;)

11.05.2014


11.05.2014. cześć wszystkim :*
Dzisiaj niedziela więc co Wam mogę napisać :D ;)
Było leniuszkowo, nawet moje stópki wypoczęły :D ;)












Byliśmy na obiadku u babci, więc dzisiaj taka zwyczajna niezwyczajna niedziela ;) Ale żeby nie było... tulaski były :D
Co do pana Bączka to całkiem grzeczny, bo nie rozchulał się,choć muszę jeszcze poczekać, żeby uspokoił się ;)












Chciałem was znowu zaprosić do mojego wydarzenia,które związane jest z moimi urodzinkami, które już niedługo :) :) :)
Jeszcze będzie kilka fajnych licytacji na które Was zapraszam :) 
A co ważne i o co najbardziej Was proszę to "świeczuszki na torciku" ;) czyli wpłata 5zł :) To chyba niewiele, a dla mnie ogromna pomoc :*







Ściskam wszystkich mocno :* Buuuzia :* tuli licko w licko :*
No i wiecie :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz