Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Działeczkowo ;)

6.05.2014


06.05.2014. cześć wszystkim :*
No powiem Wam, że słoneczko coraz bardziej się rozkręca ;) 
To znaczy, że świeci coraz mocniej i cieplusiej ;)
Dlatego dzisiaj pojechaliśmy troszkę na działeczkę, bo będziemy niedługo sadzić roślinki :) To dopiero będę miał co zwiedzać i oglądać :D
Co ja z tym szczęściem zrobię :D :D :D














Leżałem sobie i odpoczywałem, a mamusia z tatusiem wykładali z autka zielone roślinki :) niedługo będziemy je sadzić, ale to już pisałem ;)
Jak je zasadzimy to też opowiem ;) :) :)
Zapraszam Was do mojej akcji urodzinkowej :)
szczegóły na plakaciku z "2" ;) i na wydarzeniu Drugie Urodzinki Dawidka :)









Bardzo dziękuję wszystkim za zaangażowanie i chęci pomocy :*
Wielu z Was chciałoby podarować jakiś fancik na licytacje, za co bardzo dziękujemy :* Niestety nie damy rady wszystkich przyjąć, tym bardziej jeśli wysyłacie propozycje bez fotek ;) Ale i tak Was kochamy za zaangażowanie :*
Ściskamy mocno dużo :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*




0 komentarze:

Prześlij komentarz