Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Pościk informacyjny ;)

16.05.2014


16.05.2014.cześć kochani :*
Dzisiaj będzie tak trochę informacyjnie ;) :) :D <3
Bo zawsze tak jakoś zapomnę Wam opowiedzieć ;)










Jakiś czas temu wujek wysłał nam wiadomość co do wyników z mojej krewki i siusiu ;) no i cytuje: "wyniki aż za dobre :) "
No przecież wszyscy dbają, żebym jadł zdrowo, miał witaminki i jak najwiecej naturalnych rzeczy :) No i są chyba efekty :) Superaśnie, co? :D
Dzisiaj też przyjechał wujek z hospicjum, no i ważył mnie ;)
Ważę 9,7kg :D No jest co nosić :D ale wiecie jestem w końcu facet ;)
Co do naszych planów, bo pytacie ;) :*
Jesteśmy w trakcie poszukiwań mojego nowego wozu ;) trochę nie potrafimy się zdecydować który wybrać, ma przyjechać jakiś wujek i pokazać nam go tak wiecie... na żywo ;) no zobaczymy :)
One tyle kosztują, że to wcale nie jest taka łatwa decyzja... :/
Co do komórek macierzystych to powinniśmy jakoś jechać na kolejną dawkę jakoś takoś w czerwcu ;) ale będą znowu dzwonić... halo halo :D przyjeżdżajcie, superaśne komóreczki się wyhodowały i czekają na Dawidzia :D
No tak powiedzą :D ;)
No i niedługo moje urodzinki, niedługo bo 24 maja :)
Z tej okazji jest prowadzona taka akcja, gdzie proszę wszystkich o dowolną kwotę :) a dla zainteresowanych są i będą superaśne licytacje :)








Teraz właśnie w tym ostatnim tygodniu będzie ich więcej :)
Każde są wyjątkowe, bo podarowane od cioć i wujków prosto z serduszka :)
Śledźcie bo tak na serio... to warto ;) <3 <3 <3
Poniżej pokażę Wam kilka przykładów fancików... :)
ZAPRASZAM <3 <3 <3

















Ściskam mocno dużo :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*

Ps. Wiecie, że rzadko pokazuję udostępniam stronki,apele innych, bo nie chcemy nikogo faworyzować... :)
Ale dla moich kolegów z mojego miasta... no muszę zrobić wyjątek :)
Jedna ciocia poprosiła mnie,żebyśmy pokazali informację co do takiego turnieju charytatywnego dla Maćka :) Zbiera pieniążki na leczenie, bo takiego guza w główce :/
Jeśli ktoś ma ochotę i czas i mieszka niedaleko Rudy Śląskiej :)
Może zrobić coś dobrego...spędzić czas w fajnym miejscu i pomóc Maćkowi :)
No to tyle już na dziś ;) Buuuuzia :*




1 komentarz:

  1. DAWIDKU JESTES CUDOWNY KOCHAM CIE I WIESZ ZE ZAWSZE O TOBIE ROZMAWIAM PA PA CAŁUJE CIE MOCNO

    OdpowiedzUsuń