Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Tygrysek,ćwiczonka, no i Masterchefek ;)

14.05.2014


14.05.2014. cześć wszystkim :*
Pewnie myśleliście,że ja to zapomniałem o moim Tygrysku? ;)
Nie no jakbym mógł... ja go przecież kocham ;)















Nie było go dawno ze mną na fotkach, bo zawsze jest ze mną w łóżeczku :D , a Elmo to zawsze jakoś się załapał bo był w okolicach kanapy :D
No ale ja to kocham i Tygryska i Elmo :) To moi dwaj przyjaciele :)
Dzisiaj to leżakowałem, tulaskowałem się ;)






A później to przyjechały do mnie dwie ciocie i ćwiczyły moje oczka ;)
Haaaaaa nawet gotowałem znowu... w końcu ze mnie Masterchef :D
Tym razem takie ziarenka malusie czarne... mak chyba się nazywa ;)
No i takie większe, fasola chyba ;) No i mieszałem, mieszałem...
A potem te mniejsze ziarenka były wszędzie :D nawet w mojej pieluszce ;)
Mamusia później jakoś to ogarnęła ;)

















No to ja tyle na dzisiaj ;)
Ściskam mocno wszystkich :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*





1 komentarz:

  1. KOCHANIE TO MIAŁES PRACOWITY DZIONEK,NO TAK ZIMNO SŁONECZKA NIE BYŁO,TO ZAMIAST SPACERKU -PRACOWAŁES ,ALE TO DOBRZE MUSISZ WSZYSTKO POZNAWAC,A MOZE NAM KIEDYS COS DOBREGO UHOTUJESZ SZEFIE, ZYCZE CI DOBREJ NOCKI PA PA CAŁUJE CIE MOCNO

    OdpowiedzUsuń