Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Męski dzionek ;)

31.05.2014


31.05.2014. cześć wszystkim :*
Pozwólcie, że dzisiaj króciutko ;)
Dzisiaj miałem taki trochę wyjątkowy dzionek ;)
Spędziłem prawie cały dzionek z tatusiem :D Taki męski dzionek ;)
Mamusia musi mieć czasami wolne, prawda? ;)
Ale mnie tatuś dzisiaj naspacerkował :D jeździłem z nim wszędzie :D
Nawet na działeczkę zawędrowaliśmy ;) A moim wozem to taka trochę wycieczka ;) ale fajnie było ;) :) :)















Później mamunia do nas dołączyła i już byliśmy razem :) :*
Ściskam Was dużo mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*
Ps.Pamiętajcie o "złotóweczce" dla mojej koleżanki Andżeliki :) :*
Ona już jutro wyjeżdża ;) :*
To tak w ramach prezenciku na Dzień Dziecka ;) :* Dziękuję :*
Poniżej ściągawka :* Już niewiele jej brakuje :* 


0 komentarze:

Prześlij komentarz