Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Wspomnieniowe śpioszki ;)

13.05.2014


13.05.2014. cześć wszystkim :) :*
Ale nas jakoś takoś wzięło na wspomnienia ;)
Pozwolicie, że co jakiś czas będę Wam pokazywał jak to się zmieniłem przez caaaały rok :D ;) a chyba widać różnicę ? ;)
Chyba troszkę włoski mi się pokręciły :D ;)









Dzisiaj to ćwiczyłem w szorcikach z ciocią Kamilą :)
Niby wygibaski na kocyku, a to nie takie hop siup ;)












Chciałem wszystkim podziękować za zaangażowanie w mojej urodzinkowej akcji, w licytacjach :* :) Za kartki z życzeniami, haaaa nawet prezencik już dostałem :D ale mamusia pokaże dopiero w urodzinki ;)








No i trzymajcie kciuki co by ładna pogoda była w moje urodzinki :D bo wiecie, chciałbym żeby świętować je na mojej działeczce...ale by było :D :D :D ;)
No to ściskam Was mocno dużo :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* 
No i wiecie :*

1 komentarz:

  1. KOCHANY MÓJ DAWIDKU -PIEKNIE ZE NAM POKAZUJESZ JAK SIE ZMIENIASZ-JEST TO WIELKA RADOSC DLA NAS -A SZCZEGÓLNIE DLA TWOICH RODZICÓW I DZIADKÓW ,A NA DRUGIE URODZINKI SIE WSZYSCY CIESZYMY I BEDZIEMY SWIETOWAC Z TOBA -DOBREJ NOCY DAWIDKU SPIJ SPOKOJNIE-A WIESZ ZE CODZIENNIE O TOBIE ROZMAWIAM........ PA PA CAŁUSKI

    OdpowiedzUsuń