Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

A ja sobie podnoszę główkę ;)

3.02.2014


03.02.2014. cześć kochani :*
Będę się dzisiaj chwalił :D może to nieładnie, ale wszyscy tak się cieszyli, byli tacy dumni ;) 
Najpierw pokaże najważniejsze :) udało mi się podnieść główkę :) :) :)
I to tak wcale nie na chwilkę :) Nawet ciocia Kamila, która ze mną ćwiczyła, była ze mnie zadowolona ;)











Trzymałem trzymałem główkę i .... bęc na kocyk ;) Ale następnym razem może będzie lepiej ;)








Wcześniej to ja ćwiczyłem sobie to co zwykle... miałem jak na plaży :D
Kocyk żółty jak piasek, słoneczko świeciło... prawie jak relaks ;)
Ale ja to na serio się naćwiczyłem ;)










Jak to po ćwiczeniach zasłużony odpoczynek ;) i mini drzemeczka z Elmo ;)











Jak przebudziłem się były tulaski ;) i mini sesja z Elmo... mamusia znowu poszalała lufą ;) ale czasami tak ma ;) :*










Fajnie się spało :D później to słuchałem muzyczki i mini ćwiczonka.... 
no i najważniejsze tulaski ;) :D








No to macie co dzisiaj oglądać :) Ja Was mocno ściskam :)
Buuuuuzia,tuli licko w licko, no i wiecie :*


Aaaaa ;) a jeśli jeszcze ktoś ma możliwość i chęci to chciałbym poprosić o głosy w konkursie na BLOG ROKU 2013 :)






Wysyłając SMS o treści A01076 na numer 7122
(koszt smsika to 1,23zł brutto) 
W smsie wpisujemy cyferki 0 , nie literkę O ;) często są takie błędy, a potem głosiki nie są ważne ;)
Można głosować do 6 lutego 2014 r. do godziny 12:00 ;)
Aaaaaa ;) z jednego numeru telefonu,można wysłać tylko jeden sms ;)

I co WAŻNE :)
pieniążki z smsów będą przekazane dla dzieci osieroconych w hospicjum :*


Buuuuzia :*






24 komentarze:

  1. hurra Nasz Miszczunio, ale dzielnie trzyma główkę, ciocia i Pawełek są mega dumni hihi :) brawo !!!!! no i piękna sesyjka mamusia jak zwykle szalała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Dawidku, ale super wiadomości! Tak się cieszę, że takie postępy robisz! Świetnie, że Ci się udało główkę podnieść i tak trzymać! Silny chłopak jesteś! Zresztą już nie raz to udowodniłeś, a co tam udowadniaj dalej, że dajesz radę! Mój Krzysiu dzisiaj na szczepieniu był, ma 13 miesięcy i też był dzielny i nie zapłakał nawet:) Tacy mali dzielni mężczyźni rosną!:) buziaki i dalszych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo brawo dzielny bohaterze.kochany jesteś :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Dawidku,i trzymamy kciuki w następnych sukcesach. Buzia:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna masz ta brewke jak podnosisz do gory :)
    Slodziak maly... pieknie sobie radzisz... zaskakujesz nas z dnia na dzien :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaał <3 super! bardzo sie cieszymy z kolejego sukcesu :) oby tak dalej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my cieszymy się z tych tyci tyci sukcesów ;) buuuzia :*

      Usuń
  7. super :) Wielkie gratulacje :) Razem z moją roczną córeczką Olgą trzymamy za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Dawidku bardzo się cieszę to pewnie też zasługa tej pysznej zupki pomidorowej którą się tak zajadasz :) Aby tak dalej trzymamy mocno kciuki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawidku no jestesmy z Ciebie dumni jak nie wiem co ohhhhhhh az chce sie zyc jak sie Ciebie widzi na "lufkach"mamuni .wielka buzia i tuli licko w lico jak mowisz tak bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super !!!!! co za wspaniała wiadomość jesteśmy z Ciebie dumni Dawidku:****

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie , GRATULACJE KOCHANY

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest moc! Pięknie trzymasz główkę :)!
    Walcz dzielnie Dawidku, trzymamy za Ciebie mocno kciuki!
    Buziak od Zoszki, która mieszka niedaleko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie sobie radzisz z tą główką, oby tak dalej buziolki :D

    OdpowiedzUsuń