Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Mój zazdrośnik Pan Tygrysek ;) ;) ;)

4.02.2014


04.02.2014. cześć kochani :*
Już Wam szybciutko piszę i pokazuje co u mnie dzisiaj ;)
Nie zgadniecie,no nie zgadniecie ;) :D
Mój przyjaciel Tygrysek chyba troszkę zazdrosny się zrobił ;) 
Też chyba chciał tuli tuli za dnia i pobyć na sesji ;) 
Bo ja to zawsze śpię w nocy w łóżeczku z moim tygryskiem, i robimy takie tuli tuli ;) , wiecie? ;)
No a dzisiaj tuliłem się i za dnia ;) Elmo też do nas potem dołączył :)











Później to przyszła ciocia Marta, wiecie ta od muzyki ;) :*
Przyszła z taką dużą gitarą i jak zwykle śpiewała mi do tego fajne piosenki ;) 
Haaaa nawet próbowałem ogarnąć te takie sztywne sznureczki ... ale to jest baaaardzo trudne ;) zostawię to cioci, a ja to na razie zajmę się swoimi ćwiczonkami, a one to nie są takie wcale łatwe ;)











Po obiadku i obowiązkowej drzemeczce przyjechała do mnie ciocia Agata ;)
Ona to pokazuje mi bajeczki różne ;) No i ćwiczy moje oczka ;) ale Wy już chyba to wiecie ;) :* 
Dzisiaj to pokazała mi takiego duszka... najpierw to bałem się go troszkę, bo on taki zimny był ;) ale potem to go nawet przytuliłem ;) Ale przygoda .... ;)













No to tyle na dzisiaj kochani :*
Ściskam mocno,buuuuzia tuli tuli licko w licko :* no i wiecie :*






8 komentarzy:

  1. Buziaczek Dla Ciebie i tygryska oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutki jesteś ...życze ci duuuuuuuuuuuuuuuuużo zdrowia SKARBENKO

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Ciebie Dawidku i Twoich rodziców za tą piękną postawę którą prezentują. Sama mam 2 dzieciaczków i wiem że to ciężka praca, a Tobie rodzice poświęcają wszytsko!!! Życzę Ci dużo sił żebyś mógł osiągnąć wszystkie cele, jakie stawiasz przed sobą Ty i Twoi rodzice!!! Życzę powodzenia i wytrwałości!!! Jesteś naprawdę wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniaki to mali bohaterzy, wiem co piszę. Mały słodki jest pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawidku jesteś wspaniałym, silnym chłopczykiem :) Twoi rodzice są wspaniałymi ludźmi, którzy się nie poddali i w całej tej ciężkiej walce o Twoje zdrowie potrafią znaleźć uśmiech na swych twarzach choć czasem to pewnie nie łatwe. Dużo się od Was można nauczyć :)
    Pozdrawiam Was serdecznie :)
    aaaa ja już oddałam głos na Was :)

    OdpowiedzUsuń