Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Mój filmik- Masterchef, cz1 ;)

3.04.2014


03.04.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj mam dla Was prezencik ;) mam filmik :D
Możecie mniej więcej zobaczyć jak "gotuje" :D :D :D






Była dzisiaj u mnie ciocia Ada, a ona to ze mną ogląda bajeczki i gotuje ;)
Z mamusią i tatusiem też robię podobne rzeczy, ale wiecie, tak lepiej jest uwiecznić lufą mamusi ;)














Potem to była ciocia Grażynka z hospicjum, a ja jak to ja zrobiłem sobie poranną drzemeczkę :D
Potem odpoczywanko, tulanko, tak wiecie licko w licko ;) ;) <3











No to sami widzicie, ciocia pochwaliła, mamusia wytuliła ;)
Jutro znowu dzień wyzwań, pokaże Wam ;)
Ja Was ściskam, buziakuje, wiadomo tuli licko w licko :*
No i wiecie :*




12 komentarzy:

  1. Dzielny jesteś Dawidku! Zdrówka Tobie życzymy kochany <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No,No,No, jestem pod wrażeniem, widzę, że ta małpka i ten drugi stworek z blzueczki dzisiaj dzielnie Ci pomagały.
    Filmik ,świetny, jak to dobrze, że Twoja mamusia potrafi z tej lufy takie cuda wyczarować...
    A teraz lulu luli, bo jutro też podobno sliczny dzionek nam się zapowiada
    Całuski na Dobranoc dla Ciebie Mamusi i Tausia
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. DAWIDKU ALE JESTES DZIELNY-JESZCZE KIEDYS COS DOBREGO ZJEMY W TWOIM WYKONANIU MISTRZU -KOCHAM CIE ,I WIESZ CODZIENNIE PAMIETAM ,,,,,,,,,,PA PA SERDUSZKO

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś Ty kochany, Dawidku;) Trzymaj się cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci idzie gotowanie, masterchef z Ciebie pierwsza klasa. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawidku jesteś wielki <3 trzymam kciuki za Ciebie i Twoje postępy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Dawidku ale muszę ci powiedzieć że moja Hania też tak dotykała różne przedmioty (makarony, orzechy itp). Teraz ma 2, 5 roczku bierze wszystko do rączki i wyrzuca i też jest skrajnym wcześniakie. Trzymamy kciuki za twoje sukcesy jesteś bardzo dzielny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taki słodziutki że chciałoby sie ciebie schrupać:) uwielbiam cię:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzem kochanie będzie z ciebie jeszcze szef kuchni :-) Dobranoc Tygrysku słodkich snów ♡♡♡♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super filmik a ty Dawidku jestes taki slodki i przystojniak z ciebie ze hej ,widze ze slicznie ci sie wloski zaczely krecic super duuuzo zdrowka dla ciebie no i mam nadzieje ze twoje komoreczki dzialaja i robia swoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Dawidku:)ale dzisiaj masz śliczny filmik, super zobaczyć Cię tak na "żywo" od czasu do czasu:) Bardzo dobrze idzie ci to gotowanie:-) jesteś taki kochaniutkiiii. No to trzymaj się do wieczorka papapa :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć kochany Dawidku.Codziennie czytam o tobie co ciekawego robiłeś i widzę postępy kochaniutki.Masz kochanych rodziców.I częściej proszę o filmiki Dawidku.Jesteś ślicznym chłopczykiem...pozdrowienia od cioci z Zabrza

    OdpowiedzUsuń