Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Po ćwiczonkach... działeczka ;)

28.04.2014


28.04.2014. cześć wszystkim :* 
A wiecie, gdzie jak dzisiaj byłem? :D na działeczce :D lalalala :)
Lubię tam przebywać, wiecie? ;)






Ale najpierw z rana to obowiązki ;) ćwiczonka ;)
Powalczyłem na macie, robiłem wygibaski, przewracania... i znowu widziałem siebie w mebelkach :D ;)

















Potem tak jak Wam pisałem wcześniej pojechaliśmy na działeczkę :)
Najpierw pojechałem z babcią na spacerek, bo trzeba było troszkę powalczyć z trawką takim specjalnym ryczącym wózkiem ;) A ja tam wolę słuchać śpiewające ptaszki :)
Jak już było wszystko gotowe, to wróciłem na obiadek i odpoczywałem na moim leżaczku :) Miałem wszystko... słonko, chmurki, a potem więcej chmurek, były nawet wariacje aniołków w niebie ;) Aż w końcu polały się kropelki z nieba i musiałem schować się pod daszek :) Ale to było... ja to wszystko sobie obserwowałem ;) a wokół mnie byli wszyscy... mamusia, tatuś i dziadkowie :)
I jak tu nie być szczęśliwym :)




















Ja Was mocno ściskam :* I ślę same słodkie buziaki :*
Tulaski licko w licko :* No i wiecie :*





3 komentarze:

  1. WITAM WAS SERDECZNIE-DAWIDKU TO MIAŁES DZIS FAJNY DZIONEK NA DZIAŁECZCE ,A POWIEM CI ZE TA TWIJA MAMUSIA TO CIE TAK STROI JESTES TAKI KAWALER DO ZAKOCHANIA,ZYCZE WAM SPOKOJNEJ NOCKI PA PA .

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja śliczna zielona Żabko! ( tak w tym wsweterku zielonym i swoich butkach dzisiaj wyglądałes),cieszę się, że taki miałes mily dzionek dzisiaj, a że troszkę kropelek z nioeba spadło? to nic, trawka liście i kwiatki będa nam szybciej i ładniej rosnąc i oczy nasze cieszyć.
    Ćwicz dalej dzielnie, bo musisz szybko nam urosnąc i być zdrowym, o co zawsze prosze Bozię a teraz i naszego świętego Ojca Jana Pawła II.
    Milej nocy, kolorowych snów a jutro.... jutro będzie świecilo słonko specjalnie dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ubraliście Dawidka zielony sweter super a buciki wymiatają:) . Słonecznego dnia życzymy:)

    OdpowiedzUsuń