Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Lalalala na działeczce, lansik w okularkach :D ;)

6.04.2014


06.04.2014. cześć kochani :*
Ale słonko dzisiaj jednak wyszło do mnie :D ;) Byłem na działeczce :) :D
Słonko grzało, ale wiaterek troszkę wiał...ale mamusia ubrała cieplutko, więc tam żaden wiaterek nie był mi straszny ;)
Jak ja lubię być na świeżym powietrzu :D jakoś często spanie mi się włącza :D
Ale za to jaki relaks... ;) :D












Tatuś kocha to tatuś pożyczył mi swoje okularki z ciemnymi szybkami ;) :D
Musze się przyznać, że czasami troszkę podglądałem co tam mamusia z tatusiem i dziadkami robią ;) ale zaraz znowu relaksik ;)











Zaglądałem tylko czasami na słonko i chmurki ;) lalalala ;)
Pozwiedzałem sobie później działeczkę i pojechaliśmy do domku, bo wiecie 
słonko coraz bardziej się chowało... jednak jest trochę wstydliwe ;)







Ściskam Was mocno :* buuuuuzia duża :* tuli licko w licko :*
No i wiecie :* :* :*





7 komentarzy:

  1. ale śmiesznie kukałeś spod tych ciemnych szkiełek, fajnie to wyglądało.
    Do jutra Dawidku, niestety jutro czeka nas już pracowity dzionek, ale pewnie i tak zdążysz w między czasie trochę poodpoczywać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh nie ma to jak relaksik na słoneczku :) U nas weekend też słoneczny, ale ciepły tylko w słoneczku, bo wiaterek jeszcze mroźny...

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego to dziecko ma taki krzywy nos? :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. KIRA GALCZYNSKA -NIE POTRAFISZ MYSLEC -CHYBA JESTES BEZ MÓZGOWCEM- PROSZE CIE NIE WCHODZ NA STRONE DAWIDKA,I NIE PSUJ LUDZIOM HUMORU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozgowcem jestem-w przeciwienstwie do ciebie--bezmozgowca :-). Wlacz mozg--a jak juz uda ci sie(w co watpie, poniewaz widze, ze go nie posiadasz) ta dla ciebie dosyc skomplikowana akcja-- polecem obejrzenie tego filmu... http://dwn.so/v/DS9D8BEB10 ... zanim zaczniecie znow piac na temat tego dziecka...

      Usuń
    2. Aaaaa....... no wszystko jasne. stare, tluste, obwisle babsko w przedpotopowych klamotach. No tak--to rzeczywiscie wyjasnia wszystko! :-)))

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń