Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

A Elmo mnie zaczepia... ;)

29.04.2014


29.04.2014. cześć kochani :*
Ale dzisiaj znowu miałem przygody :) :D
Już Wam opowiadam ;) Z rana to przyjechała do mnie ciocia Martusia ;)
No wiecie, ona już jest ciocia jako żona , ale żona wujka ;) no bo moja mamusia też jest żona, ale żona tatusia ;) Tak żeby Wam się nie pomyliło ;)
Ciocia też miała nowy magiczny pierścionek :) Ale fajnie :) 
Nawet piłem z nią kawkę ;) tzn ja tylko piankę ;) Ale jakoś można to podciągnąć pod kawkę ;) Ciocia wytuliła, śpiewała, a co najważniejsze to podobał się cioci i wujkowi mój prezent ;) ufffff... ;)
Tańczyła nawet ze mną taki taniec "gaga stajl" czy jakoś tak ;)










Później to nie uwierzycie... Elmo na wiosnę się rozbrykał!!! :D
Ja tam sobie odpoczywam na brzusiu, próbuję odpocząć, a on mnie zaczepia...
A tu szturcha, gryzie w ucho, skacze mi po pleckach, no a jak mu się w końcu znudziło to na koniec ubrał moje okularki i wylegiwał się na moim leżaczku... łobuz jeden ;)

















Jak już odpocząłem po obiadku to przyjechała ciocia Agata, wiecie ta od bajeczek,co ćwiczy moje oczka ;)
Oglądałem bajeczki różne, różniste, a na koniec ciocia pokazała mi takiego węża o ślicznym kolorze, takim lazurkowym :)












Fajnie było dzisiaj, mówię Wam :)
No ściskam Was mocno :* Buuuzia ,tuli licko w licko, no i wiecie :*







4 komentarze:

  1. Widzę, że każdy następny dzionek masz coraz bardziej ciekawszy, fajnie masz. Cieszę z każdej radosnej Twojej chwili, a może Elmo też przy okazji dostał te fajne komórki, dlatego tak rozrabia.??
    A po dniu przychodzi noc, więc życzę Ci pięknych, wesołych snów i do jutra, znów słonko zaświeci dla Ciebie
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ci Elmo łobuz! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowity Dawidek i pracowity Elmo...o czym marzy Dawidek na II urodziny? Pozdrawiamy z Bydgoszczy Kamil i Wiktor

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHANE MOJE SERDUSZKO,JESTES WSPANIAŁY I BARDZO DZIELNY -KOCHAM CIE DAWIDKU PA PA

    OdpowiedzUsuń