Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Na balkoniku fajnie jest .... lalalala ;)

18.04.2014


18.04.2014. cześć kochani :*
No Zajączek już prawie prawie, a ja już mam wakacje od ćwiczonek ;)
No przecież moje ciocie i wujkowie też muszą się przygotować na święta, no na tego Zajączka ;)
Nabiorę sił, a po świętach to ciocie i wujkowie mnie nie poznają :D ;)
A co do dzisiaj to ja odpoczywałem :) :) :) na balkoniku :) 
Było balkonikowo słonecznie :) Ptaszki śpiewały, bo niedaleko drzewka... mówię Wam od razu spanko mi się włączyło ;)
Mamusia wykorzystała okazję i robiła to co zazwyczaj nie bardzo może robić przy mnie ;) sprytna ;)























Co do świąt to tak się cieszę, bo słoneczko ma być, a tatuś ma wolne całe dwa dni od pracy... więc będziemy razem :D co my z tym szczęściem zrobimy :D
Wy też spędźcie ten czas z rodzinką, z bliskimi :) ;) Spacerki wskazane ;)
Zróbmy sobie przerwę taką wiecie świąteczną :) Odezwę się za kilka dni i obiecuję wszystko Wam opowiem, a nawet pokaże :) :) :) :D :*
Jutro oficjalnie złożymy życzonka :) Dzisiaj tulimy już Was świątecznie :*
Tuli tuli licko w licko :* no i wiecie :*






3 komentarze:

  1. Dokldnie wszystkiemu sie popryglądaj, by nam opisac ze szczegółami Twoje rodzinne święta A teraz odpozywaj sobie, bo ciemno za oknami

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Dawidku ty z dnia na dzień coraz to śliczniejszy jesteś, taki nasz słodki przystojniaczek ;) tylko do schrupania. <3 Pozdrawiam Ciebie i rodziców Twoich i życzę spokojnych, szczęśliwych i zdrowych Świąt to znaczy tego zajączka Pa Pa i tuli tuli licko w licko

    OdpowiedzUsuń