Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Wizyta "Życia na Gorąco" ;)

7.02.2014



Cześć kochani :*
Tak jak obiecałem, chciałem Wam pokazać fotki z dnia, kiedy była u mnie ciocia z "Życia na Gorąco" i wujek z lufą Kosma Studio ;) On miał ją jeszcze większą niż mamusia ;) Wyobrażacie to sobie? ;) :D 

Ogólnie było wesoło, ale i też poważnie ;) 
Mamusia z tatusiem opowiadali jak było i jak jest teraz ;) No i jak widzicie nawet nie spałem :D pełny profesjonalizm ;) :D














Chcieliśmy pokazać jak wygląda opieka przy mnie, choć tak wiecie... troszeczkę ;) Bo to nie da się tak pokazać w ciągu godziny, dwóch jak wygląda nasz dzień ;) Ale mamy przynajmniej pamiątkę... szczególnie mamusia :D
bo ona zazwyczaj jest po drugiej stronie lufy ;) 
Zobaczcie jak mnie karmi, ten słoiczek między kolankami :D wszystko opracowane, żeby było wygodnie ;)








Pokazaliśmy jak ćwiczymy, jak się bawimy, no i jak się tulimy ;) :*
Ojjjj jak ja to lubię :) :) :)














Potem w końcu przyszedł czas na spanko ;) więc w stroju tygryska wskoczyłem pod kołderkę ;) 











No to kończę , bo wieczorkiem muszę Wam napisać co dzisiaj porabiałem ;)
Sami widzicie, jest tego tyle, że ciężko to ogarnąć ;) Ale jakoś dajemy radę ;)

Ja Was ściskam , buuuzia, tuli licko w licko :* i do wieczorka ;) :*
No i wiecie :*




4 komentarze: