Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Urodzinki babci Basi ;) no i odiczanie... 4 dni do urodzinek ;)

20.05.2014


20.05.2014. halo halo kochani :*
Ale mam dzisiaj dla Was "niusy" ;) :D
Z samego rana zadzwoniła do mnie ciocia Olga... wiecie która? ;)
Ciocia Olga opiekuje się moimi superaśnymi komórkami macierzystymi :D
No dzwoni i mówi... : Przyjeżdżajcie jutro, już się wyhodowały...!!! " :D
Ale one pospieszyły się :D miały być jakoś takoś czerwcowe :D
Tak sobie myślę, że chciały chyba mi zrobić prezencik urodzinkowy :D ;)
Jutro z samego rana wyruszamy... więc wiecie??? ;) :*
Z tego wszystkiego to musiałem zrelaksować się na balkoniku... ale pieknie słonko świeciło :) a ja kocham słoneczko ;) :*











Później to przyjechała do mnie ciocia Agata, no i znowu oglądałem bajeczki różne różniste :D nawet korale złociste ciocia mi pokazywała ;)








No ale co też dzisiaj ważne ;) To jak pisałem wcześniej maj mamy ;) 
A w maju to tyyyle urodzinek, że mówię Wam ;)
Dzisiaj ma urodzinki moja druga babcia- Basia :D serio,serio :D
Pojechałem z prezencikiem na obiadek ;) Tam też zjadłem troszkę śmietanki i lodów razem z tatusiem :D mniam,mniam :D :)












No to widzicie... jutro znowu mam przygodę ;) A przed urodzinkami tyle spraw do załatwienia ;) Jakoś to ogarniemy :D ;)
Ściskam wszystkich mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko, no i wiecie :*





1 komentarz: