Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Już jutro... odliczanie ;)

23.05.2014


23.04.2014. cześć kochani :*
Jacieeeee już jutro będę miał 2 latka!! :D Uwierzycie? :D 
Już tak poważnie brzmi, prawda ;)










Dzisiaj to troszkę też się działo ;) Bo przyjechała do mnie ciocia Sonia i ciocia Gosia, która uczy mnie jeść ;) Kilka razy zakrztusiłem się, ale jak się je chlebek z szyneczką , a później popija soczkiem,to nie takie hop siup ;)
No ale uczę się ;)










Po obiadku pojechałem na spacerek... no i dotarliśmy na działeczkę :D
Tak musieliśmy trochę ogarnąć na jutrzejszy dzień ;) Ja tam sobie leżałem w wózeczku i wszystko obserwowałem ;)








Jutro postaram się Wam zdać relację z moich urodzinek :)
Ściskam Wszystkich mocno :* Buuuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*







3 komentarze:

  1. O jakie ładne słoneczne rumieńce już masz Słodziaku :)
    2 latka, dumnie brzmi :)
    Dzielnie ćwiczysz i walczysz o samodzielność - jestem pełna podziwu dla Ciebie i Twoich Rodziców, że jak to się mówi "trzymacie się w kupie" i się nie dajecie trudnościom.
    Trzymam kciuki. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. DAWIDKU KOCHAM CIE A JUTRO CI ZASPIEWAM NA URODZINKI,DOBREJ NOCKI CI ZYCZE MOJE SŁONECZKO PA PA CAŁUSKI SLE

    OdpowiedzUsuń