Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje drugie superaśne komóreczki ;)

21.05.2014


21.05.2014. cześć kochani :*
Jak już pewnie większość z Was wie, dzisiaj był kolejny ważny dzień dla mnie :) no dla nas... ;)
Dzisiaj pojechaliśmy do Krakowa-Prokocimia na kolejną, drugą dawkę moich superaśnych komóreczek :D ;)
Z samego rana spakowaliśmy się do autka i fruuuu :D .... ja to spałem ;) ale kto by się czepiał :D bynajmniej szybko minęła podróż ;)
Na miejscu mamunia pobiegła do takiej poradni pozałatwiać wszystkie papierkowe obowiązki, a tutunio pojechał ze mną już na oddział, co by pokazać ciociom i wujkom,że już jestem :D 
Dostałem swoje tymczasowe łóżeczko, no i jakoś "przed" zdrzemnąłem się :D 
Potem na kolankach u tatusia przebudziłem się... ;)









I poszliśmy do pokoiku zabiegowego, gdzie już czekały na mnie ciocie w fartuszkach, a szczególnie moja ciocia Olga ;) Ale ona jest fajna... mówię Wam :D ;) Wytuliła mnie ;)
To dzięki niej dostałem szansę na komóreczki :) To ona uwierzyła we mnie :*
Jak tylko się nauczę to wyściskam ciocię i dam jej buziaka ;)









Jak już dostałem komóreczki to musiałem odpoczywać w łóżeczku... Ponoć byłem grzeczny i dzielny :D Później to grzecznie przeleżałem, przespałem kilka godzin ;) Tylko co jakiś czas zerkałem co tam wokoło się dzieje... i dalej odpoczywałem ;) :D












Jak już wyszedłem na słonko to aż spać się odechciało ;) mmmm moje słoneczko ;) No oby chciało być na moich urodzinkach :D









No a jak to w maju... wypadły dzisiaj kolejne urodzinki :)
Prosto z naszej podróży pojechałem "na soczek" ;) do mojej cioci Julii :*
No sami widzicie...cały czas coś ;) 
No to tyle... bo późno już dzisiaj ;) Ściskam mocno wszystkich :*
Buuuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*







2 komentarze:

  1. WITAM CIE DAWIDKU ,WCZORAJ CAŁY CZAS MYSLAŁAM O TOBIE -I CIESZE SIE RAZEM Z TWOIMI RODZICAMI ZE JUZ JESTES PO DRUGIEJ DAWCE KOMÓREK -A TERAZ BEDZIEMY OBSERWOWAC JAK SIE BEDA ZACHOWYWAC I JAKIE ZMIANY ZACZNA SIE W TWOIM CIAŁKU-CHCE ZEBY BYŁO DUZO I JAK NAJLEPSZE-NIE DZIWIE SIE ZE TE CIOCIE CIE WYCAŁOWAŁY BO JESTES CUDOWNY -NO TO ZDROWIEJ DAWIDKU POZDRAWIAM TWOICH WSPANIAŁYCH RODZICÓW,MAM PYTANIE CZY BEDZIE NASTEPNA DAWKA KOMÓREK I KIEDY?PA PA

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla takiego chłopczyka na pewno słoneczko zaświeci :)
    Odpoczywaj sobie :)

    OdpowiedzUsuń