Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Zasłuchany w muzykoterapii ;)

19.11.2013


19.11.2013.- cześć wszystkim :*
dzisiaj to miałem znowu senny dzień ;) jak mnie to się znowu pomieszało...dzień z nocą ;) ale mam nadzieje, że za jakiś czas wróci wszystko do normy ;) albo po prostu nie lubię jesieni ;)

Dzisiaj była u mnie moja ciocia Kasia,ciocia Marta i ciocia Agata... ;)
Ciocia Kasia pomagała nam stworzyć coś,ale co to Wam powiem jak już to stworzymy ;) 
Potem przyszła ciocia Marta,która mi śpiewa i gra na gitarce ;)
Fajnie było :) no i tak mi się podobała gra na gitarze, że przysnąłem jak nic ;)





Ciocia pozwoliła mi nawet dotknąć strun ;) sam grałem :) ;)
Jechałem ciężarówką ;) a nawet rakietą ;) 
ale jak na razie to tylko w piosence ;)






Ziew musiał być...jak lew ;) jak to mamusia mówi :) :) :)




Później przyszła do mnie ciocia Agata i ćwiczyła ze mną oczka,ale wiecie dla mnie to prawie środek nocy ;) ale i tak ciocia powiedziała,że reaguję prawidłowo,a ja przecież jeszcze nie skończyłem ćwiczeń ;)
Ściskam Was mocno kochani ,no i wiecie :*

5 komentarzy:

  1. i tu Ci napiszę :)
    zawładnąłeś moim sercem na amen, nic nie robię , tylko czekam na to co u Was Kocham całym sercem i do Bozi codziennie, no i wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko twoim Sylwiu♥ Dawidek to prawdziwy łamacz serc :-)

      Usuń
  2. Ślicznie ci słoneczko w takim kolorku koszulki , jesteś małym dzielnym przystojniakiem. Buziaki od Oskarka i dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Skarbie :) Uwielbiam Twoje oczka,dla mnie to prawdziwe zwierciadła Twoich uczuć,podejrzewam,że na "żywo" muszą być niesamowite gdy tak"mówisz"nimi maluszku.Trzymam kciuki za Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ładnie sobie siedzę widzę postępy :) Trzymamy kciuki a szczególnie Olcia tez Ci dopinguje :)

    OdpowiedzUsuń