Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Ósmy dzień choróbki :/

10.03.2014


10.03.2014. cześć kochani :*
No to dalej odliczamy... ósmy dzień choróbki :/
W nocy średnio spałem, na rączkach tatusia i mamusi, a nawet tak pomiędzy... wiecie jak? ;)
Nie wiem dlaczego, ale jestem taki bardziej pobudzony, nie zasypiam tak szybciutko jak wcześniej, coś mi przeszkadza i jeszcze nie wiem co :/
Szybciej oddycham, tak jakbym znowu musiał ogarnąć to na nowo...
Ale to wszystko dziwne :/
Cały dzionek wiadomo, tuliłem się do mamusi i tatunia, bo wiecie tak łatwiej mi oddychać i chyba tak jak na początku lepiej mi ogarnąć to znowu wszystko... ;)













Był dzisiaj też u mnie wujo doktor, badał mnie i powiedział, że nie jest tak źle jak był u mnie na początku, ale nie jest dobrze, bo tak coś pocharkuje...
Najlepiej by było gdybyśmy zbadali gdzieś moją krewkę, wydzielinkę, zrobili fotkę moich płucek... ale nie w szpitalku, bo to ostateczna ostateczność :/
Dlatego będziemy z rana pytać, dzwonić gdzie takie coś możemy zrobić, tak wiecie "prywatnie", żebym nie musiał pójść do szpitalka i dostać w prezencie jakiegoś wiruska.... ojjjj nie :/
Wiecie co,dzisiaj tak sobie pomyśleliśmy, że rok temu o tej porze, na początku miesiąca też byłem w szpitalku z wirusikami, no i o mało co tak strasznie by się to skończyło :/ bo reanimowali mnie, więc do szpitalka pójdę... jak już nic innego nie wymyślimy, nie znajdziemy innej pomocy...

Ja Was ściskam mocno, tak wiecie dużo mocno :*
Dziękujemy za wsparcie :* buuuuzia, tuli licko w licko :*
No i wiecie :*






14 komentarzy:

  1. Dawidku walcz z wiruskami a ja trzymam kciuki za Ciebie mocno mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawidziu ciocia mysli o Tobie caly czas Kocham mocniutko <3 Walcz Rybko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się Kochany :* Walczę z Tobą z grypą :/ Bo sama obecnie też choruję :/ Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze!! Moja córeczka Lenka też coś jest niespokojna- ciągle płacze , cały czas na rączkach i na dodatek w buziuni jakieś chrostki powychodziły- nie pleśniawki,, pewnie też wiruska złapała. Walcz Słoneczko!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołeczku no więc dalej się smucę bo wczoraj myślałam że będzie już dobrze a to nie dobre choróbsko dalej jest i nie wiadomo kiedy sobie pójdzie:( oj nie dobrze :( Ale wierze że jutro mamusia coś znajdzie < i że nie będzie to szpital> sprawdzicie to wszystko by wuj doktor mógł coś więcej powiedzieć. Trzymamy kciuki dobrej nocy Aniołeczku spij dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany nie martw się, w tym roku jesteś dużo silniejszy i poradzisz sobie bez szpitalka, a my wszystkie ciocie i wujkowie Ci w tym pomożemy rozmawiając z Bozią o Tobie. Jesteś silny i Twoi rodzice też są silni i bardzo dzielni i na pewno dacie radę Kochani. Macie mnóstwo przyjaciół tutaj i na FB i wszyscy Was wspieramy jak tylko się da. Buziaki i główka do góry, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawidku wygon te niedobre wirusy.Jesteś silny dasz radę.buziaki i tulaski :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. a co za uparte to choróbsko, nie chce od Ciebie odejść i jeszcze nadal Cię męczy
    Trzymaj się Słoneczko, ja modlę się do Bozi o Twoje zdrówko
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Walcz skarbuniu ,jesteś dzielny aniołku. Trzymam za ciebie kciuki , wszystko będzie dobrze :-) . Pozdrawiam twoich cudownych rodziców. Trzymajcie się cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia, zdrówka, zdróweczka <3 <3 <3 Trzymamy mega mocno kciuki !!! Dzielny Tygrysku :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane maleństwo jesteś dzielny i silny jak tygrysek wszystko zwyciężył ♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥ Buziole

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHANY DAWIDKU SMUTNO MI JEST -BO MYSLAŁAM ZE PRZECZYTAM DZIS JUZ LEPSZA WIADOMOSC,A TU TE WIRUSY NADAL ATAKUJA,ALE SIE NIE DAMY,TEZ MNIE NADAL TRZYMA - Z BOZIA MÓWIE CODZIENNIE O TOBIE,I JESTEM PEWNA ZE WSZYSTKO SIE DOBRZE ZAKONCZY -PRZEGONIMY JE ,CAŁUJE CIE I POZDRAWIAM TWOICH DZIELNYCH RODZICÓW PA PA

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Dawidku chociaż Cię nie znam i nie znam Twojej rodzinki podaruję Ci Moje 1% podatku Byś był jak najszybciej zdrowy bo też mam takiego malutkiego chłopczyka! Pozdrawiam Mirekw81 - Rydułtowy

    OdpowiedzUsuń