Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Taki leniuszkowy dzionek ;)

24.03.2014


24.03.2014. cześć kochani :*
Ale dzisiaj miałem dzień leniuszkowy, bo jeszcze dzisiaj nie miałem ćwiczonek,ale wiecie co? Mój bączek za to mniej mnie denerwuje ;) 
Więc jeszcze tyćkę a będzie lepiej bez niego ;)
A i słoneczka nie było u nas, więc śpiący byłem, ale wszystko nadrabiam ;)
Achh ale dzisiaj były drzemeczki i tulaski :)

















Czekam na słoneczko słoneczkowate :D tak jakoś od razu oczka święcą się z radości :D a wiecie jak to zazwyczaj działa ;) słoneczko=spacerki :D
No ale ćwiczonka będą też ważne, więc najpierw będę je nadrabiał ;)
Ja to jakoś taki senny jestem,więc zmykam pod kołderkę ;)
Ściskam każdego dużo mocno :* Buuuzia :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*







4 komentarze:

  1. DAWIDKU ALE TY JESTES SLICZNY ,SPIJ SPOKOJNIE KOTECZKU ,JAK ZWYKLE ZARAZ BEDE ROZMAWIAC Z BOZIA O TOBIE I INNYCH TEZ PA PA KOCHANIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami leniuszkować też troszkę trzeba, Nabieraj teraz dużo sił, aby strczyło ich na Twoje ćwiczonka.
    Pozdrawiam, miłej nocy pełnej kolorowych pięknych snów zyczę
    Ciocia Ewa z Krakowa
    P.S Fotki jak zwykle urokliwe

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze masz loczki Dawidku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie choróbka się uspokoiła i Cię nie męczy ! :)
    Słodkich senków Dawidku :*

    OdpowiedzUsuń