Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Piąty dzień choróbki :/

7.03.2014


07.03.2014. cześć wszystkim :*
No i kolejny piąty dzień choróbki :/
Trochę mnie już ona męczy, wiecie? 
Cały dzień prawie śpię... a o ćwiczonkach w tym tygodniu to mogłem zapomnieć :( trzeba będzie nadrobić...
Tak sobie myślę,że jeszcze kilka dni, a będzie lepiej,no bo ile można ;)
Dzisiaj do tego jeszcze mamusia musiała opanować moje dzisiejsze wariactwa w pieluszcze... ale w choróbce podobno też tak bywa :/
















Ja dzisiaj króciutko,bo słabiutki jestem...
Pamiętajcie... bo to ważne :* rozmawiajcie z Bozią :*
Buuuuzia :* tuli licko w licko :*
No i wiecie :*





5 komentarzy:

  1. Kochany Dawidku! Życzę ci jak najszybszego powrotu do formy, zdaję sobie sprawę, że tobie takie choróbsko jeszcze bardziej utrudnia normalne funkcjonowanie.Nie daj się i bądź dzielny! Ściskam i całuje! P.S. Każdemu dziecku życzę takich Rodziców jak masz Ty! Sama jestem mamą i bardzo ich podziwiam.Mozesz być z nich dumny! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ty mój biedaczku zdrowiej już szybciutko no bo komóreczki czekają. Okropne to choróbsko be be be a sio od Dawidka <3 Trzymaj się Słoniku i oby jutro było lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie z Bozią o Tobie rozmawiam Dawidku Obiecała, że już szybko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. WITAM, DAWIDKU WIEM JAK SIE CZUJESZ PRZY TYM WSTRETNYM WIRUSIE ,KTÓRY GDZIES ZŁAPAŁES ,ALE JESTEM PEŁNA NADZIEI ZE BEDZIE CO RAZ LEPIEJ -NIE PODDAWAJ SIE TY MÓJ SKARBENKU,-JA TEZ NADAL WALCZE....... ,A Z BOZIA TO CODZIENNIE O TOBIE ROZMAWIAM ,BEDZIE WSZYSTKO OK KOCHAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczko Ty nasze rozmowy z Bozia załatwione. Obiecała mi ze wszystko będzie dobrze już nie długo. Powrotem ci ze takie wirusy to chyba wszędzie pytania my (tzn ja mój synek i córeczka) tez się pochorowalism y niestety... A Pozatym kochany tak jak obiecałam procent jest Twój może to nie majątek ale od nas 100zl i reszta rodzinki tez Co go oddala. Mam nadzieje ze uzbierasz odpowiednia do Twoich potrzeb kwotę

    OdpowiedzUsuń