Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moja słoneczkowa sesyjka... ;)

20.03.2014


20.03.2014. Halo, halo wszystkim :*
Ale dzisiaj pięknie słonko świeciło, prawda? :)
Ja to muszę jeszcze troszkę poczekać, ale w weekendzik pewnie spacerek mnie nie ominie :D ;)
Bączek jeszcze brzęczy w nosku, więc mam czym się denerwować, ale jakoś to opanuję ;) 
Przyjechała do mnie dzisiaj ciocia Sonia, więc ćwiczonka nie były trudne, bo to terapia czaszkowo-krzyżowa ;) Na te trudniejsze ćwiczenia to tak wiecie spokojnie, może jutro jak ja będę w formie i wujkowi będzie pasowało ;) zobaczymy :)
To słonko dzisiaj tak pięknie świeciło, że mamusia położyła mnie na leżaczku i wiecie co??? Starałem się pięknie pozować do sesyjki ;) 
Mamusia mnie chwaliła, o buziakach nie wspomnę :D















Chciałem dzisiaj napisać też coś ważnego...
Pewnie część z Was wie co dzieje się wokoło, bo ogląda to co widać w telewizorku :) i pewnie widzieliście jak dzieci niepełnosprawne razem z rodzicami pojechały do takich Panów i Pań, które mogą zmienić choć ociupinkę nasze życie... bo to niestety też nas dotyczy :/
Mamusia jak reszta takich rodziców też musiała zrezygnować ze swojej fajnej pracy, żeby mogła się mną opiekować...
Moja mamusia kocha mnie bardzo, więc wie, że tak musi być...
Ale... to co dostajemy wszyscy na "utrzymanie" mnie, nas to jest garstka tego co nam potrzeba :/
Wyobrażacie sobie, gdybym musiał czekać miesiącami na KILKA zajęć z rehabilitacji, konsultacji u lekarza???
Gdybym tak czekał to pewnie dalej bym leżał pod tlenikiem i był w o wiele gorszej formie niż teraz :/
To straszne, że wszyscy musimy sami walczyć o naszą lepszą przyszłość...
Stąd od czasu do czasu moje akcje,aukcje dla mnie z prośbą o pomoc...
Bez tego byłoby nam baaaardzo trudno :(
Dlatego trzymamy i Wy też trzymajcie kciuki ,żeby nie tylko mnie ,ale innym dzieciom było łatwiej !!!!
Niech ktoś pomoże nam wszystkim, ci co mają możliwość, WŁADZĘ, żeby to zmienić... My też zasługujemy na godne życie... :)
Ja Was mocno ściskam,tak mocno,ze nawet nie wiecie jak bardzo ;)
Tuli licko w licko, buuuuzia :* no i wiecie :*





5 komentarzy:

  1. Dawidku! Cieszę się,że już się lepiej czujesz!Nadchodzi wiosna,więc słonko jeszcze bardziej będzie świeciło i przegoni wszystkie choróbska i wiruski!Aaaa...zapomniałabym!Masz superaśną koszulkę z Myszką Miki,moje dzieci też ją uwielbiają ;) Trzymaj się zdrowo!Buziaczki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Dawidku wszystkie dzieciaczki mają prawo do godnego życia i te zdrowe i te chore, jak dobrze, że sa te Fundacje, które dzieciom pomagają, rząd też powinien, ale też pewno nie ma tyle pieniążków, by wszystko tak do końca dobrze przeprowadzić, nie do końca wierze, że mają aż tak złą wolę by nie chciec komuś pomóc, ale to sa na prawde bardzo wazne i trudne problemy, może znajdzie się ktoś, kto potrafi dobrze ten problem rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co Ci dzisiaj napisze...? Że mnie bardzo boli i łza w oczku się kręci, gdy widzę takie maluszki jak Ty, które od samego początku mają bardzo trudno w życiu...:( A najbardziej boli mnie to,że ludzie którzy rządzą w Naszym kraju,mają władzę i pieniążki nie robią nic żeby pomagać nam młodym:( Umieją tylko obiecywać... A z innej beczki:) Cieszę się że już coraz lepiej z Tobą no i widzę,że już bez tleniku więc tym bardziej jestem dumna z Ciebie;) Powiedz mi , jak się czuje mamusia??...Pozdrowionka dla Was i zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tygrysku mój kochany słoneczko czeka i świeci specjanie dla ciebie.Buziaczki dla ciebie i całej rodzinki. Spacerku wam życzę kochani ♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciocia mega rozweselona i rozbawiaona - sesyjka cudna widać że jesteś już prawie zdrowy - no a Pan Bączek niedługo odleci ;) a siooo wisona za oknem nich idzie zapylać kwiatki a nie w nosku Dawidkowi brzęczy ;) buziiiiiiaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń