Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Drugi dzień choróbki :/

4.03.2014


04.03.2014. cześć kochani :*
Ja nadal z choróbką :( w nocy spałem z mamusią średnio pospaliśmy...
A jak tatuś wrócił z pracy, to przejął mnie ;) A jak wstaliśmy z łóżeczka to postanowił dać mi pomocnika-koncentartor tlenu... nie męczę się tak, mam tylko 0,5 tleniku, jest mi łatwiej oddychać :) Widzicie jak jeszcze przydaje się mój sprzęcik ? ;)
Miałem w ciągu dnia inhalacje, antybiotyk, syropek, soczki naturalne... no musi pomóc :)














Tak mnie to jakoś wszystko męczy i denerwuje, ale za to prawie cały dzień byłem na rączkach i kangurku u mamusi i tatusia :) jakieś plusy tego są ;) ;) ;)
Trzymajcie mocno kciuki za mnie i co ważne rozmawiajcie z Bozinką :*
Ja Was mocno ściskam, tuli licko w licko :* 
No i wiecie :*








7 komentarzy:

  1. Biedaczku Kochany zdrowiej szybciutko bo komóreczki czekają co za nie dobry wirus niech sobie szybko ucieka od Ciebie Aniołku buziaczki dla Ciebie <3 trzymam kciuki by jutro było już dobrze!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutki, drowiej szybciutko, same przyjemności na Ciebie czekają, piękne słoneczne i ciepłe wiosenne spacerki no i oczywiście rosnące dla Ciebie komóreczki.Nie dawaj się choróbsku, tupnij nóżka i powiedz chorobo precz
    Całuski
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszko jestem z Tobą!! Choroba niech ucieka szybciutko bo komóreczki czekają! Wierzę,że jutro będzie Ci lepiej!!!:):) Trzymajcie się ciepło i mocno, pozdrawiam:)Aniołki i Bozia też jest z Wami!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz masz :) rozmowa z Bozią załatwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes cudownym malym chlopcem, Mamusia I tatus tak strasznie CIE kochaja - nie daj sie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. DAWIDKU ZDROWIEJ MOJE SŁONECZKO-WIESZ ZE CIE BARDZO KOCHAM I CHCE ZEBYS BYŁ ZDROWIUTKI-ZE MNA TEZ JESZCZE NIE JEST DOBRZE WIRUS NIE CHCE SOBIE ISC ,ALE JA JESTEM STARA ,A TY MASZ CAŁE ZYCIE PRZED SOBA -WIESZ ZE CODZIENNIE ROZMAWIAM Z BOZIA O TOBIE-I TROCHE O SOBIE-CAŁUJE CIE MOCNO.

    OdpowiedzUsuń