Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Dopadła mnie choróbka :(

3.03.2014


03.03.2014. cześć wszystkim :*
Ja dzisiaj serio serio krótko... 
Noc mieliśmy średnio przespaną, spałem z mamusią i tatusiem ;)
Ale wierciłem się jednak, coś tam się rozhulało i za dnia prawie cały dzień byłem też na rączkach i na kangurka u mamusi i tatusia...
No nie będę ukrywał, że byłem i jestem trochę zdenerwowany, bo ta ślinka tak bez pozwolenia tam gdzieś mi szaleje...














Był u mnie nawet wujek doktor z takimi specjalnymi słuchawkami i powiedział, że muszę mieć takie specjalne lekarstwa, co bym nie musiał pojechać do szpitalka :/ a ja nie chce do szpitalka :(
Miałem już wcześniej inhalacje, wiecie? Może to już na starcie mi pomogło :)








Teraz będę brał taki specjalny antybiotyk, żebym był zdrowiutki na moje superaśne komóreczki :) 
Nie będę Wam pisał o co proszę, bo wiecie ;) :*
Przesyłam buziaki, ale takie bez wirusków ;) tuli licko w licko :*
No i wiecie :*






8 komentarzy:

  1. Oj nie dobre choróbsko:( niech sobie szybko ucieka od Ciebie Kochany Aniołku Życzymy Ci dużo dużo ZDRÓWKA trzymaj się cieplutko <3 i czekamy jutro na dobre wieści Dobrej nocy życzymy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej Kotku dla mamusi i tatusia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj Biedactwo :( moja Córcia w zeszłym tygodniu była chora :( teraz mnie dopadło :( nie dobre choróbsko :( a sio a sio od Dawidka :) będzie Kochanie dobrze, do Twoich komóreczek na pewno wyzdrowiejesz :) trzymaj się Skarbie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedaczku,, gdzieś Ty tego złego wirusika złapał?
    Musisz być dzielny,, bo komórki już na Ciebie czekają, dlatego zwalcz szybko to choróbsko, a my sie za Ciebie jak zwykle modlimy do Bozi

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowka Dawid! Nie daj sie bakteriom! Pokaz im! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybciutkiego powrotu do zdrówka Tygrysku Nasz :* Silny chłopak z Ciebie, a niestety pogoda taka byle jaka sprzyja wiroskom :( niech już będzie wiosna i wirusiki pójdą sio... !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. DAWIDKU KOCHANY ZYCZE CI ZDRÓWKA -KILKA DNI NIE PISAŁAM BO TEZ ZAATAKOWAŁ MNIE WIRUSIK OD SOBOTY -I NIE CHCE UCIEKAC-ALE TO NIE WAZNE CHCE ZEBYS TY BYŁ ZDROWIUTKI,ALE JAK ZWYKLE CODZIENNIE ROZMAWIAM O TOBIE Z BOZIA -TRZYMAJ SIE-POZDROWIENIA DLA RODZICÓW PA PA

    OdpowiedzUsuń