Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje pierwsze superaśne komóreczki ;) ... no i dwunasty dzień choróbki :/

14.03.2014


14.03.2014. cześć kochani :*
Możemy dalej liczyć dni mojej choróbki :/ Dwunasty dzień... :/
Ale... dzisiaj też ważny dzień :) 
Miałem pierwszy raz podane moje superaśne komóreczki :D :)
Z rana pojechaliśmy do szpitalka i tam po jakimś czasie wujek w fartuszku zawołał nas do takiego specjalnego pokoiku ;)
Tam mamusia z tatusiem położyli mnie na takim łóżeczku i niestety musieli mnie zostawić, bo ciocie z wujkami na osobności podali mi z magicznej strzykaweczki moje superaśne komóreczki ;)
Powiem Wam, że to tak szybko wszystko poszło ;)
Takie pik pik ,plasterek i oddali mnie mamusi i tatusiowi ;)
Potem kilka godzin tuli tuli i obserwowanie czy wszystko w porządku ;)
Wujek po jakimś czasie sprawdził co i jak i pozwolił nam wrócić do domku :)
Wszystko super, nawet dostałem odznakę DZIELNY PACJENT :) 














Ale od rana męczy mnie trochę kaszelek... chyba coś tam mi się odrywa i trochę mnie to męczy:/
Wieczorkiem to chyba jakoś tak się rozkręciło, męczyło mnie troszkę i poszliśmy po radę do cioci Dominisi ;) No i tatuś poleciał kupić specjalny syropek...wiecie, że on pomógł?? ;)
Achhhh dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków, za rozmowy z Bozią :*
Wiem, że to robiliście, bo czułem to ;) :*
Teraz tylko muszę jakoś ogarnąć ta choróbkę, a moje komóreczki mają pozwolenie na szaleństwo po moim ciałku :D 
Mogą wszędzie brykać, a szczególnie w główce ;)
Ściskam Was wszystkim :* Buuuzia :* tuli licko w licko :* i wiecie :*

Ps. A jakby ktoś się pytał ;) to na fotce posyłam Wam buziaki :D ;) :* :* :*




6 komentarzy:

  1. Super, że komóreczki już szaleją,ale to nie znaczy,że przestaniemy rozmawiać z Bozią, wręcz przeciwnie, teraz to dopiero będziemy się modlić, żeby wszystko się udało i żebyś był coraz silniejszy i zdrowszy. Również przesyłam buziaki i ściskam mocno,mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Kochany Dzielny Pacjencie, cały czas dzisiaj o Tobie myślałam, nawet Twoją historię na moim blogu napisałam http://jasna0.blox.pl/html/1310721,37.html?jasna0
    Wszyscy pewnie za moją namowa trzymali za Ciebie kciuki i dlatego tak świetnie się wszystko udało.
    Słoneczko Kochane, życzę Ci, by Twoje supraśne komórki rozszalały sie na dobre w Twoim ciałku i przyniosły Ci zdrowie.
    To wcale nie znaczy, że dzisiaj nie będe o Tobie z Bozią rozmawiała, ale skąd,, będę i dzisiaj i jutro i zawsze.
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz tylko czekać na efekty, trzymamy kciuki , mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany Słoniku tak się ciesze że wszystko szybciutko załatwiłeś i że teraz te komóreczki mogą sobie szaleć:) Za te buziaczki bardzo dziękujemy ale muszę Ci powiedzieć że właśnie na tym zdjęciu jeszcze dopatrzyłam się Twojego pięknego uśmiechu :) <3 Śpij dobrze Aniołku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się kochanie, że wszystko dobrze poszło nie mogłam doczekać się dzisiejszego wpisu cały czas o tobie myślałam. Słodkich i kolorowych snów mój Tygrysku ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHANY DAWIDKU CIESZE SIE ZE JUZ TE KOMÓRECZKI BUSZUJA W TWOIM CIAŁKU I NAPEWNO SPRAWIA ZE BEDZIESZ CO RAZ BARDZIEJ SPRAWNY I ZDROWIUTKI -ZYCZE CI TEGO Z CAŁEGO SERDUCHA,I WIESZ JAK CO DZIEN GADU GADU O TOBIE Z BOZINKA -POZDRAWIAM TWOICH CUDOWNYCH RODZICÓW A CIEBIE DAJE BUZI BUZI PA PA ,SPIJ ZDROWO.

    OdpowiedzUsuń