Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje ćwiczonka,znowu aktywny dzionek ;)

31.03.2014


31.03.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj zaczął się kolejny tydzień, więc zazwyczaj moje ćwiczonka ;)
Troszkę ćwiczyłem sobie ;) Przyjechała do mnie ciocia Gosia i ciocia Kamila ;)
Ciocia Gosia to wymasowała mi mój brzuszek tak porządnie...że wiecie ;) potem już nic nie przeszkadzało w brzusiu :D
Ćwiczyłem na macie, a ciocia przewracała mnie z boczku na boczek, pokazała takie kolorowe koło, a na nim czułem takie dziwne wypustki...
Ja tak jakoś mam, że jak coś próbuje sam dotknąć to nie potrafię w tym samym czasie na to patrzeć...ale widać potrzebuję czasu ;)











  



Próbowałem też posiedzieć jakoś takoś z nóżkami skrzyżowanymi, ale to nie takie proste ;) Moje stópki dzisiaj miały co robić ;)








Była później ciocia Kamila i na kocyku miałem wygibasy w moich szorcikach ;)
Mówię Wam miałem co dzisiaj robić ;)












No a później tulaski i zabawy z mamusią i tatusiem :) lalalala... ;)





Ściskam Was mocno, tak dużo mocno :*
Buuuuuzia :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*






11 komentarzy:

  1. Nasz Mały Wielki Człowiek znowu w akcji. Ty miałeś co robić, a Twoje komóreczki to dopiero miały pole do popisu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawidku a co to za rureczka w Twoim brzuszku? Spytaj no mamusi, bo ciocia bardzo ciekawa :)
    Fajnie, że ćwiczysz, świetnie sobie radzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście miałes bardzo pracowity poniedziałek, ale też wynikało to z tego, że miałes troszkę pzerwy i niektóre ćwiczonka pewnie mniej sprawnie Ci szły, nic się nie martw, wszystko nadrobisz, ale za to miałes w nagrode fajny prezent - tulaski i zabawy z mamusią i tatusiem i pewnie byłes bardzo szczęsliwy.
      Jutro już będzie na pewno lepiej, teraz śpij sobie słodko i nabieraj sily na przyszłośc, bo dużo Ci jej będzie potrzeba na następne ćwiczonkowe dni.
      Całuję mocno
      Ciocia Ewa z Krakowa

      Usuń
  3. NO TO MIAŁES PRACOWITY DZIONEK ;-) BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie współpracowałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cos OKROPNEGO... :-((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów jakas wazna sie znalazła, lepiej nic nie pisz,kochany Dawidku jestes dzielny kocham cie mocniutko,całuje pa pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Kiro Galaczynska, co takiego jest dla Pani okropne ? Że rodzice Dawidka walczą z jego chorobą ? To przepraszam bardzo co oni powinni zrobić ? Oddać go do domu dziecka, bo urodził się chory czy nie reagować na jego chorobę ? Mam, zaledwie 20 lat i tak na prawdę nie wiem nic o wychowaniu dzieci ani tych, które urodzą się zdrowe ani tych, które urodzą się chore, ale nie jednemu rodzicowi brakuje wiele do bycia takim rodzicem jakim jest mama, czy tata Dawidka. Nie życzę tego Pani, ale może, gdyby, to Pani dziecko było w takim stanie zdrowia, jaki jest Dawidek, to może uświadomiłaby sobie Pani jakie bzdury tutaj wypisuje. Wydaje mi się że blog ten poświęcony jest dla osób, które dopingują Dawidka i jego rodziców, więc, jeśli Pani nie zalicza się do tej grupy, to nie widzę sensu, aby Pani go odwiedzała, a tym bardziej komentowała w ten sposób wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniewaz Pani kompletnie nie ma pojecia o niczym, lepiej byloby, gdyby Pani zamilkla, naprawde.

      Usuń
    2. Z tego co Pani napisała wnioskuję, że Pani ma pojęcie. Z chęcią podyskutowałabym z Panią, ale sądzę, iż, to nie jest odpowiednie miejsce na wymianę naszych zdań także proponuję zakończyć konwersację, bo uważam, że nie dojdziemy do porozumienia.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń