Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Tralalala na działeczce ;)

30.03.2014


30.03.2014. cześć wszystkim :*
A dzisiaj słonko pięknie świeciło :) i wiecie co? 
Byłem na działeczce i wylegiwałem się na moim leżaczku :)











Jakoś tak mam, że jak jestem na działeczce, to jakoś tak fajnie mi się śpi ;)
Widziałem jednym oczkiem jak mamusia z tatusiem i dziadkami chodzili wokoło i szykowali się do obiadku ;) pichcili na takim dziwnym czymś na nóżkach... ja to jeszcze rozszyfruje co to jest ;)
Jak tak sobie leżałem to słyszałem ptaszki jak śpiewały :) i przypomniało mi się, jak mamusia opowiadała mi o nich w szpitalku ;) 
Powiedziała, że kiedyś je usłyszę... widzicie?? Mamusia jak powie to już powie i tak jest ;) Dlatego słucham się mamusi ;) :D
Zmykam kochani :* ściskam mocno mocno :*
Buuuuuuzia, tuli tuli licko w licko :* no i wiecie :*




2 komentarze:

  1. DAWIDKU MÓJ KOCHANY ALE JESTES JUZ DUZY -ROSNIESZ JAK NA DROZDZACH ,A JAKI JESTES SLICZNY ,,,,,, AZ MIŁO NA CIEBIE SPOGLADAC -,C CZYNIE DZIENNIE ,I WIESZ TAK JAK POWIEDZIAŁAM CODZIENNIE O TOBIE ROZMAWIAM Z BOZINKA ,DOBRZE ZE SŁONKO CI PRZYSWIECA ,BEDZIE CO RAZ LEPIEJ CAŁUJE CIE MOCNO PAPA DOBREJ NOCY

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały dzien miałes Dawidku, jak to dobrze, że słonko pozwoliło Ci tak fajnie poodpoczywać.
    A teraz miłej nocy życzę, kolorowych snów pełnych ptaszkowych ćwierkań
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń