Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Sobotka taka sobie sobotka ;)

1.03.2014


01.03.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj troszkę później, ale wiecie ;) czasami mam opóźnienie :D
Z rana to ja drzemkowałem sobie w słonku, a potem na rączkach u mamuni robiłem tuli tuli ;) 
Tulę się i wpatruje w mamusię, a ona opowiada mi różne historyjki ;) 
Nie wiem skąd ona tyle ich zna ;)






Dzisiaj też przyjechała do mnie ciocia Marta,więc było muzycznie ;) 
Ja to złapałem w trakcie mamusie za rączkę...tak czuję się bezpiecznie :) ;)
Była też gitarka, moje stópeczki wietrzyły się na niej ;) :D 
a ciocia grała,grała... a muzyczka przechodziła przez całe ciałko ;)










A później to nadszedł czas na sesję ;) Postanowiłem porobić miny a'la z cytryny ;) kto mi zabroni? ;)












No to dzisiaj na tyle :) 
Co ważne jak obiecałem ;) a jak obiecałem,to wiecie...obiecane :D
Dzisiaj dodałem fotki z wczorajszego koncertu Radosnego Promyka :)
Ciocia Lena je przesłała :* Możecie je zobaczyć na moim blogu :)

Relacja z KARAOKE Radosnego Promyka ;)

Ja Was ściskam mocno :* buuuuzia, tuli licko w licko :* no i wiecie :*







2 komentarze:

  1. Te cytrynkowe minki robisz bardzo słodkie Kochany. Procencik już do Ciebie idzie a ja z Kubusiem ściskamy mocno. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam codziennie. Modle się za Was, za zdrowie Malucha. Czekam na dobre wiadomości od Was!

    OdpowiedzUsuń