Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Aaaaakuku ;)

4.10.2014



04.10.2014. cześć wszystkim ;)
dzisiaj sobota, więc ponoć weeekendzik ;)
Ja postaram się dzisiaj w skrócie, co byście się wieczorkowo cieszyli rodzinką, bliskimi :*





Ale dzisiaj robiłem aaakuku z moim Elmo ;) Tulaskowaliśmy się, więc mamy to uwiecznione lufą ;)
Aaaaa ale wcześniej żeby nie było byłem z tatusiem na wygibaskach u wuja Grzegorza, a później pojechałem na relaks na RODOSik ;) Ja leżakowałem, tatuś chodził z tym dziwnym "wózkiem", a mamusia w domku ogarniała co miała ogarnąć ;)












No a później właśnie to te tulaski i aaakuku z Elmo :D
















Ściskam Was mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*
Ps. Jeszcze troszkę i fruuuu na delfinki :D :*



0 komentarze:

Prześlij komentarz