Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Ćwiczonka z ciotkami ;)

6.10.2014



06.10.2014. cześć kochani :*
Mogę,mogę dzisiaj króciutko ? :D
Bo u nas taaaakie przygotowania i taaaaakie pakowanko :D
Listy potrzebnych, niezbędnych rzeczy ciągle się wydłużają :D
Ale co ważne mamusia dzisiaj zrobiła wysyłkę moich fancików ;) tych,które były do końca wyjaśnione, dosłane wszystkie szczegóły itp ;)
A dzisiaj to były u mnie dwie ciocie ;) Ciocia Matylda i ciocia Donata ;)
Z jedną wygibaskowałem się, a z drugą oglądałem bajeczki i bawiłem się..... z kasztankami :D nawet jeżyka kasztankowego miałem :D


















Noooo ja tyle ;) jutro odezwę się jeszcze przed wyjazdem ;)
A wyjeżdżamy 8 października, to już, już :D :D
Ściskam wszystkich mocno :* duuuużo mocno :* Rozmawiajcie z Bozią,żebym był zdrowiusi na tym wyjeździe ;) :*
Buuuzia :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*




4 komentarze:

  1. Mogę zapytać co to za zabawka z księżycem i rakieta?

    OdpowiedzUsuń
  2. DAWIDKU ZYCZE WAM MIŁEGO SPEDZENIA Z DELFINKAMI -I WRACAJ RADOSNY I ZADOWOLONY -WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA CAŁEJ RODZINKI -PA PA KOCHAM WAS,BABCIA BASIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Dawidku mamy nadzije że będziesz miał wspaniała zabawe z delfinkami! Miłego delfinkowania! :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie czyta się tego blog, podziwiam za życie!. Jesteście niesamowici. Polecam też moją stronę: http://pisanie-dziennikarstwo.pl/ Trzymajcie się

    OdpowiedzUsuń