Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moja nowa fryzurka i...wygibaski ;)

2.10.2014



02.10.2014. cześć kochani :*
Mogę dzisiaj króciutko? ;) :*
Powiem Wam, że delfinkowa akcja, a co za tym idzie ogarnięcie teraz wszystkiego i wszystkich trochę energii kosztuje ;)
Prosimy dlatego o wyrozumiałość w odpisywaniu na wiadomości i wysyłce wygranych fancików :* :* :*
A dzisiaj to przyszła do mnie ciocia Grażynka, żeby ogarnęła moje włoski ;)
Muszę się jakoś zaprezentować delfinkom :D ;)









Później to wygibaski z wujem Mariuszem ;)












Ja Was ściskam wszystkich dużo ściskam :* Buuuuzi :* Tuli licko  w licko :*
Ps. Delfinki coraz bliżej :D



1 komentarz:

  1. WITAM CIE DAWIDKU ,CIESZE SIE ZE AKCJA SIE UDAŁA I MOZESZ SPOKOJNIE POJECHAC DO DELFINKÓW I Z NIMI CWICZYC-MIŁEGO WYJAZDU I DOBREGO POWROTU ,BEDE NA CIEBIE CZEKAC PA PA CAŁUJE CAŁA WASZA RODZINKE.BABCIA BASIA.

    OdpowiedzUsuń