Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Odpustowa niedziela... ;) i buziak aniołkowy dla cioci Ani ....:* [*] :(

5.10.2014



05.10.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj niedziela, więc niby fajny dzień leniuszkowy i rodzinny :)
Dzisiaj też wyjątkowy dzień, bo u nas był taki odpust, wiecie? ;)
Dostałem balonika, wiatraczek i misiaka grającego :D
Chyba polubię te odpusty ;)





Słoneczko pięknie świeciło, więc poszliśmy później też na takie karuzele...
No ale było!!!! Mówię Wam :D
Pojechałem taką ekstraśną kolejką ze zwierzątkami :D razem z mamusią i moją kuzynką Monisią ;)
Dla mnie to taka przygoda, że mówię Wam :D ale nie bałem się ;) bo przecież mamunia była ze mną :* ;)











Później to już wróciliśmy do dziadków i tam rodzinnie spędziliśmy czas ;)







Dzień minął wesoło i słonecznie, ale zakończył się łezkami...
Mam do Was ogromną prośbę... taaaaką OGROMNĄ... <3
Jak będziecie rozmawiać z Bozią, porozmawiajcie proszę o pewnej cioci, która poszła dzisiaj do aniołków.... cioci Ani Przybylskiej :* <3
Mamusi było dzisiaj tak smutno, że widziałem jak łezki leciały jej po buzi :(
Ciocia Ania to taka fajna była, wiecie? Miała przy sobie cudowną rodzinkę, która pewnie będzie bardzo tęskniła za nią...
My też  :* <3 [*]
Niech aniołeczki zaopiekują się ciocią Anią.......... <3 <3 <3 





Buuuuzia dla wszystkich :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*

2 komentarze:

  1. Tak Dawidku, to była bardzo smutna wiadomość Wszyscy kochaliśmy tą Ciocię Anię Przybylską, bardzo mi żal jej dzieci, bo bez mamuni cięzko i pusto im będzie teraz na świecie
    A Ciebie i Twoich rodziców serdecznie pozdrawiam, śliczne masz dzisiaj te fotki na karuzeli i w swoim wozie.

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM CIE DAWIDKU CIESZYŁAM SIE ZE PIEKNIE SPEDZIŁES DZIEN ODPUSTU,A NA KONIEC TO SIE TEZ POPŁAKAŁAM ,ZE ODESZŁA TAKA WSPANIAŁA OSOBA ANNA PRZYBYLSKA,ONA POZOSTANIE W NASZYCH SERCACH ,ZAL MI TYCH DZIECI ZE TAK SZYBKO ZOSTALI BEZ MAMUSI -ODPOCZYWAJ ANIU W SPOKOJU,A NA TWOJA PROSBE ZEBY POROZMAWIAC Z BOZIA ,ZOSTANIE ZAŁATWIONA -TAK JAK TO CZYNIE W TWOJEJ INTENCJI CODZIENNIE -PA MOJE KOCHANE SŁONECZKO,BABCIA BASIA

    OdpowiedzUsuń