Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Już niedługo,niedługo delfinki ;)

1.10.2014


01.10.2014. cześć kochani :*
Już niedługo, już za chwilę jadę na delfinki :D
Dzisiaj w sumie chyba ostatnie podsumowanie na moim delfinkowym wydarzeniu, bo przecież do wczoraj tyle się działo ;)
Tych co wygrali, co wylicytowali prosimy o cierpliwość.... mamusia ogarnia;)
Tych co licytowali, a gdzieś coś im umknęło ;) Prosimy o kontakt, albo mamusia spróbuje napisać wiadomość ;) :*
Co, ile ,gdzie, kiedy ;) na moim wydarzeniu delfinkowym ;)
















A dzisiaj to słonka nie ma , to i leniuszkowy dzień ;)
Byłem z mamusią i tatusiem na wycieczce, co by pozałatwiać kilka spraw z wyjazdem ;) a potem to przyjechała ciocia Sonia ;)
A zgadnijcie co potem :D Tulaski tulaskunie z mamusią ;)
Bo tatuś w pracy ;) ale już niedługo nacieszymy się sobą :*
Buuuzia dla wszystkich :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*



0 komentarze:

Prześlij komentarz