Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Bieszczadki 2014 ;)

28.07.2014


28.07.2014. cześć kochani :*
Jestem już w domku :) :*
Postaram się opowiedzieć jak urlopikowałem się ;) bo pokazać pokaże.... no wiecie mamcia poszalała :D ;) Tyle mamy fotek, że nie ogarniam :D
Pojechaliśmy do moich cioć i wujków w piękne Bieszczady :)








Pierwszy raz tak długo jechałem autkiem, ale mamusia z tatusiem powiedzieli,że jak na pierwszy raz to byłem dzielny ;)
Pewnie jesteście ciekawi co ja tam porabiałem ;)
A to zależy jaka była pogoda ;) Bo słonko wyobraźcie sobie trochę się chowało, a w zastępstwie przyszedł deszczyk... tak się porobiło ;)
Jak było słoneczko to wiadomo jeździliśmy na spacerki, albo siedzieliśmy na tarasiku i tulaskowałem się :D Fajnie mieć urlopik :D :D :D










Jak już słonko zastrajkowało i zrobiło się chłodno i mokro, posiedziałem w domku i wszyscy wokoło urozmaicali mi czas :D 
Pewnie myślicie, że tylko mamusia i tatuś ;) Ale byli też ciocie i wujkowie, więc nudno nie było ;) 













Nie uwierzycie co robiłem.... PIEEEROGI :D
Ale była zabawa mówię Wam :D nie wiem dlaczego ale wszyscy mieli całkiem niezły ubaw :D ;) No i pierwszy raz jadłem pierożki, a dokładniej to co w środeczku ;) Smakowało mi, a ciocia dała mi nawet dokładkę :D
Z tego wszystkiego musiałem zdrzemkować się ;) Tatuś przyłączył się ;)
Przyjechała później moja babcia, więc miał kto mnie rozpieszczać ;) 
Choć powiem Wam, że reszcie też to całkiem fajnie wychodziło :D
W końcu jak wakacje to wakacje ;)












Rodzice w pewien deszczowy dzionek zostawili mnie pod opieką "rozpieszczaczy" :D ;) :* i pojechali do sklepiku :)
Ja to siedziałem u babci na kolankach i wszystko obserwowałem co dzieje się wokoło, ale jak wrócili to musiałem się wtulić w podusie mamusi ;) :*









Następne dni to już wycieczki i tulaski ;) Tulaski i wycieczki :D
Superaśne te Bieszczady ;) Te drzewka z daleka wyglądają tak mięciutko i ślicznie ;) Zresztą sami zobaczcie ;)



























  







Żeby nie było nudno to pod koniec naszego pobytu moje ząbki odezwały się...
Tyle ślinki się pojawiło, a przy okazji katarek :/ a u mnie katarek to wiecie, nieciekawa sprawa :( Mamusia z tatusiem średnio spali dwie noce, całe dnie ostatnie nie tylko tulaskowali, ale i brali na kangurka...






Wróciliśmy tyćkę wcześniej i kolejny raz musimy trochę powalczyć...
Dzisiaj miałem trochę tleniku w nosku,inhalacje, odsysanie, ale chyba jest już lepiej ....odpukać ;) Jutro odezwę się :*
Buuuuzia :* Tuli licko w licko :* no i wiecie :*
Ps. Tęskniłem, wiecie?? :D :*






10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia Kochany Tygrysku. Widać że bawiliście się super! No i bardzo dobrze bo we wakacje właśnie chodzi o to by wypocząć i dobrze się bawić. Ale Ci Twoi rodzice Cię Kochają :) Ta miłość aż biję z ekranu muszę Ci napisać Tygrysku masz ogromne szczęście!!!!!!!!!!!!!!!! A co do kataru to niech szybciutko ucieka i Cię nie męczy Sio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Śpij smacznie Aniołku Kochany

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANY DAWIDKU JUZ SIE STESKNIŁAM ZA TOBA I TWOIMI WSPANIAŁYMI RODZICAMI-CIESZE SIE ZE MIŁO SPEDZILISCIE URLOPIK ,CODZIENNIE ZAGLADAŁAM CZY SA JAKIES WIADOMOSCI OD WAS,I BARDZO SIE DZIS UCIESZYŁAM -ALE ROZMAWIAM CODZIENNIE Z BOZIA,A TERAZ JESZCZE DODATKOWO O ZDRÓWKO ZEBY KATAREK SZYBCIUTKO OD CIEBIE ODLECIAŁ A SIO NIEMA CIE UCIEKAJ OD DAWIDKA ,PA PA DOBREJ NOCKI WAM ZYCZE,

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo jak dobrze że mama kupiła nowy aparat takie biękne chwile uwiecznione na zawsze. I ten wypasiony wygodny wóz, twój wóz. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak mamcia szaleje ;) ale uwiecznienie takich chwil....bezcenne ;) buuuzia :*

      Usuń
  4. śliczne miałeś wakacje..jakbyś w razie chciał odwiedzić Sandomierz i pozwiedzać zabytki chętnie cię ugoszczę i mój Jaś na pewno będzie zadowolony, nawet pożyczy ci swojego leżaczka byś mógł poleżeć na słoneczku :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super miałeś urlopik :)
    Zdróweczka Dawidku :*

    OdpowiedzUsuń