Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Ziewankowe ćwiczonka ;)

17.07.2014


17.07.2014. cześć kochani :*
Już szybciutko opowiadam co u mnie ;)
Dzisiaj z obowiązków to już mniej niż wczoraj, był mój wujo Mariusz ;)
Wcześniej to wylegiwałem się grzecznie na leżaczku, jadłem ładnie obiadek ;)
No a po drzemce właśnie przyjechał wujo... no i zaczęło się ziewanie.... :D
Ale żeby raz ??!! :D no bo to tak zaraz po przebudzeniu musiałem ćwiczyć ;)
Ale wujek delikatnie mnie wybudzał, więc grzecznie później ćwiczyłem ;)

















Zaraz potem przyjechała do mnie ciocia,która co jakiś czas pobiera moją krewkę, a potem mamusia z tatusiem wiedzą, czy jest wszystko w porządeczku ;)
No jak coś się dowiem...dam znać :*
Już niedługo jadę na urlopik :D nie mogę się doczekać :D :)
Ściskam wszystkich mocno :* buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*



3 komentarze:

  1. Ćwicz Dawidku, ćwicz, to wielka Twoja nadzieja.
    Twoja Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. DAWIDKU TY MOJE SLICZNOSCI KOCHAM CIE MOCNIUTKO-WIEM ZE CIE MECZA -ALE TO WSZYSTKO DLA TWOJEGO ZDRÓWKA PA PA ZYCZE WAM DOBREJ NOCKI

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany :) Te minki, ziewanie, spojrzenia na zdjęciach... to znak, że ćwiczenia dają efekty, Dawidek jest jakby bardziej z nami. Oby!
    Chłopczyk śliczniejszy z miesiąca na miesiąc! Buzia jak malowana :)

    OdpowiedzUsuń