Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Trening moich oczek...a za oknem burza ;)

8.07.2014


08.07.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj kolejny dzionek ;) Nie leniuszkowałem tak non stop ;)
Słonko to u mnie gdzieś się schowało, a nawet aniołki sobie dyskotekę zrobiły... ;)
Ja sobie leżałem na moim leżaczku i grzecznie obserwowałem co tam się działo za oknem ;)









Przyjechała później do mnie ciocia Agata, więc pooglądałem sobie bajeczki :)
Ciocia to zawsze pokaże mi coś ciekawego ;) :*












Potem to już leżakowanie i tulaskowanie ;) Taki miałem sobie dzionek :D
Ale każdy dzień to kolejny kroczek do przodu :* :)









ściskam Was mocno :* buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*

Ps. Proszę o cierpliwość, mamusia postara się odpowiedzieć na większość wiadomości :* Ma czasami wybór, albo posiedzieć ze mną,albo przed komputerkiem.... zgadnijcie co wybiera?? :D
:* :* :*


3 komentarze:

  1. ale robisz coraz bardziej wielkie kroki, jestem z Ciebie dumna
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. OCZYWISCIE DAWIDKU ZE MAMUSIA WYBIERZE CIEBIE-BO CIE KOCHA NAD ZYCIE-ALE MY CIE TEZ TAK BARDZO KOCHAMY I CZASEM CHCEMY COS WIEDZIEC,MAMUSIU CZY DAWIDEK DOSTANIE NASTEPNE KOMÓRKI?JAK MAMUSIA BEDZIE MIAŁA TROSZKE CZASU TO NAM NAPEWNO TROSZECZKE OPISZE -Z GÓRY DZIEKUJE POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE I ZYCZE DOBREJ NOCKI PA PA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dostanie ;) jest w planie na poczatku sierpnia ;) ale to będa do nas dzwonić jak komóreczki się wyhodują ;) :*

      Usuń