Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Potrójne ćwiczonka ....hattrick ;)

16.07.2014


16.07.2014. cześć kochani :*
Ale dzisiaj miałem aktywny dzionek ;)
Były u mnie aż trzy moje ciocie ;)
Z rana przyjechała ciocia Kamila ;) więc były szaleństwa na kocyku ;)






Później to po odpoczynku przyjechała ciocia Sonia, więc mogłem się tyćkę zrelaksować ;)








A jak już się tak zrelaksowałem, to przyjechała ciocia Gosia, która to nauczyła mnie jeść ;) choć wszyscy inni mówili, że "nie da się" :D ;)
Ja to jeszcze muszę nauczyć się lepiej jeść i ładnie gryźć i pić, ale trzeba być cierpliwym ;)
Dzisiaj jadłem mniamusi chlebek z dżemikiem owocowym :D











Potem to już sjesta na całego z moim Elmo :D







A żeby trochę nabrać powietrza, to poszedłem z mamusią "na kawkę" do dziadków :D .... poleżeliśmy sobie fajnie na leżaczku na balkoniku :D
Sami widzicie ;) niedługo będę miał dłuższy relaksik,bo wakacje z mamusią i tatusiem :D ale będzie fajnie :D :D :D




Ściskam Was wszystkich :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*


1 komentarz:

  1. WITAM CIE DAWIDKU -JAK SLICZNIE RADZISZ SOBIE Z JEDZENIEM I PICIEM -WIEM ZE BEDZIE CO RAZ LEPIEJ,JA TEZ CHODZE NA REHABILITACJE BO JESTEM STARA I BOLA NÓZKI I KREGOSŁUP ,JUZ MUSZE LECIEC PA PA BADZ DZIELNY JAK CAŁY CZAS

    OdpowiedzUsuń