Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Oczka,działeczka i malineczka ;)

1.07.2014


01.07.2014. cześć kochani :*
Już kolejny miesiąc...lipiec ;) Podobno taki wakacyjny ;)
Ja to dzisiaj miałem i ćwiczonka i relaksik ;)
Przyjechała do mnie ciocia Agatka ;) No i jak zwykle pokazywała mi bajeczki i inne fajne rzeczy ;)
Trochę wierciłem się na początku, ale z czasem lepiej mi szło, tzn moim oczkom lepiej szło ;)
Ciocia przyniosła nawet taaaakiego złotego, włochatego węża, ale powiem Wam, że nawet nie bałem się go ;)














A potem pojechałem na działeczkę z mamusią i tatusiem ;)
Leżałem z mamusią na leżaczku, i tuliliśmy się, a tatuś chodził sobie z kosiareczką do trawy... ale ona magiczna :D  była trawka, a potem zrobiła się taka tyci :D mówię wam serio, serio :D












A jak wróciłem do domku zjadłem pysznego cosik malinowego ;) To chyba jogurcik się nazywa :D z takich prawdziwych malinek :D mmmmm :D







Ściskam wszystkich dużo mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* 
No i wiecie :*

1 komentarz:

  1. WITAM CIE DAWIDKU TE TWOJE PIEKNE OCZKA SA TAK NIEBIESKIE JAK TE TWOJE OKULARKI -MIAM MIAM ALE CI SMAKOWAŁ TEN MALINOWY JOGURCIK CO? JESTES KOCHANY PA PA

    OdpowiedzUsuń