Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Z rodzinką na działeczce.... RODOS ;)

06.07.2014


06.07.2014. cześć kochani :*
Nie wiem jak Wy, ale ja byłem dzisiaj na RODOS :D :D :D
.... na Rodzinnym Ogródku Działkowym Otoczonym Siatką :D :D :D
Serio,serio ;) Byłem z rodzinką ,więc nic nie zmyślam ;) :D
Słonko świeciło ;) rodzinka wokoło, więc czego chcieć więcej ;)
No może tatuś mógłby mieć wolne od pracy... ale podobno czasami tak trzeba ;) ;) ;)













Leżałem ,odpoczywałem, a wokoło już mogłem zobaczyć to co mamusia dla mnie "wsadziła" do ziemi :D 
Poziomeczki,boróweczki, pomidorki, no i kwaituszki :) 
Jest cudnie kolorowo :) :) :)
Nawet piesek od naszych sąsiadów mnie odwiedził :D















Ale co Wam chce pokazać....dla bardziej spostrzegawczych ;)
Podobno pewnych rzeczy się nie zapomina ;)
Poszukajcie podobieństwo na fotkach ;)
Jak byłem malusi, malusi kotecek to tuliłem zwinięty gazik 7cm'owy ;)
A teraz.... taaadaaaam :)
No ogólnie lubię się tulić ;) a najbardziej do mamusi i tatusia :D








No to ściskam każdego z osobna :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :*
No i wiecie :*

5 komentarzy:

  1. KOCHANY MÓJ DAWIDKU -CUDA SIE ZDARZAJA -A TYM CUDEM JESTES TY-POPŁAKAŁAM SIE OGLADAJAC ZDJECIE KIEDY SIE URODZIŁES,A TERAZ SIE ZACHWYCAM TOBA CODZIENNIE-I WIESZ JAK PRZYZEKŁAM TAK CZYNIE CODZIENNIE ROZMAWIAM O TOBIE Z BOZIA,CHCIAŁA BYM ZEBYS MÓGŁ JUZ SAM JESC PŁAKAC CHODZIC TROCHE ROZRABIAC ,POWYCIAGAC MAMUSI GARNUSZKI Z SZAFKI I BEBNIC ŁYZECZKA NA NICH- ALE MYSLE ZE ZA NIEDŁUGO TAK BEDZIE -ZYCZE WAM DOBREJ NOCKI ,SPIJSPOKOJNIE MOJE SŁONECZKO PA PA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamusia na to wszystko cierpliwie czeka i marzy ;) buuuziaki ślemy :*

      Usuń
  2. Dawidku to jest mega wzruszajace zdjecie na ktorym tulisz się do tego małego gazika Dla mnie jestescie super rodzina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamusia też się wzruszyła... ;) :* buuuzia :*

      Usuń